hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Snakket litt med samboer igår, og husker vel egenlig ikke helt hvordan vi kom inn på det, men iallefall så var det sankk om jeg jeg jo føler meg som en hval (lagt på meg 12 kg) og er i uke 35. (er vel ganske normalvektig i utgangspunketet). Så sa han at han syntes jeg jo er er fin nå, men finere til vanlig.... SÅ nå har jeg vært kjempe trist siden igår, svært skuffet og lei meg. Etterpå var han liksom ikke i nærheten av å skjønne at dette var noe å ta på vei for. HAn mente jo ikke å såre meg!!!!! ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg er iallefall kjempe skuffet, og han kan bare glemme å ta på meg før LENGE LENGE etter at babyen er kommet...... Mulig jeg overreagere veldig, men sånn føles det nå.... *puh...godt å få det ut*
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Skjønner hva du mener. Kan ikke hjelpe med annet enn litt medfølelse; og mange menn sier sånne teite ting. (gubben min kommer hjem fra jobb og forteller hva den og den har sagt om vekta mi...) Jeg tør uansett vedde for at du ser kjempefin ut" Husk at masse av den vekta er baby, fostervann, livmor og morkake!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg får trøste meg med at jeg har tre svært gode guttevenner som hele tiden sier hvor flott jeg ser ut :-)))))
lykkeliten født-23.10 Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Kjenner meg igjen ja:) Tror nok for min del at jeg er ekstra sårbar nå.... Har gått opp nesten 20 kg og er og i uke 35!!!!! Er ikke noe kjekt enten han hadde syns jeg er fin eller ikke! Han sier jo han syns d men HALLO, jeg er jo ikke født i går..... jeg synes d jo ikke selv, så hvorfor skal han:) Mannen min gikk å surmulet her i går.... Måtte dra ut av han hva d var.. jo han synes d var så slitsomt når jeg gjorde så lite hjemme. Eh...kvalm.svimmel, lite søvn, 20 kg+, bekkenløsning osv... Trodde jeg hadde forståelse hos han.. men neida. Nå skal d sies at han er kjempeflink hjemme, i tillegg til 150% på jobb, men dette er en periode. Normalt får jeg kjeft for d er for ryddig!!! Så i dag skal jeg gjøre MYE MER enn jeg orker, så kan han få dårlig samvitthet i kveld:)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 uff, skjønner at du blir lei deg,selv om han helt sikkert bare mener at du er kjempelekker til vanlig:) Vi er jo hypersensitive for tiden, og spesielt når vi er høygravide og føler oss som hvaler:) De synes jo vi er kjempefine som gravide, men jeg tror vi også må akseptere at de og gleder seg til å få kroppene våre tilbake. og han har nok ikke ment å såre deg:) Jeg ga mannen min rett og slett beskjed om at ærlighet ikke varer lengst nå ,mot slutten, alt som er tillatt å kommentere er at jeg ser fantastisk ut, om han mener det eller ei:) Håper at skuffelsen gir seg litt etterhvert, og overbevis deg selv om at han synes du er nydelig!
Brillemamma Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Selvsagt ble du lei deg! Det hadde jeg også blitt! Sambo har en tendens til å komme med ikke altfor lure utsagn han også, så da må han bortforklare seg godt etterpå og vise hvor uendelig glad han er i meg, for jeg blir jo selvsagt døds sur og lei når disse ikke gjennomtenkte kommentarene kommer ut... Jeg har lagt på meg 25kg, og føler meg ikke akkuratt attraktiv,nei... Han sier at han synest jeg er sexy og nydelig uansett i hans øyner. Men han tørr vel ikke si noe annet. Jeg vet jo at jeg var litt mer attraktiv uten disse 25 ekstra kiloene da... Din sambo synest nok helt sikkert at du er verdens fineste uansett! Du bærer jo barnet hans! Prøv å overse den kommentaren han kom med, gutter tenker ikke alltid over det de sier.. Dumme mannfolk!
lea80 Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Tror garantert ikke det er de 12 kg i seg selv han sikter til. Selv om vi skulle ønske vi var verdens mest sexy med den gravide magen - tror jeg det er "vanskelig" for mannfolka å egentlig synes det - de mener vi var flottere før.... (noe som vel egentlig er sant også da men ;-)). Er jo uvant for dem også når vi går rundt der med skikkelig fotball på magen. Men - han kunne nok spart seg den - men han mente nok ikke noe vondt med det - typisk mannfolk å si noe som sårer som ikke var ment stygt i det hele tatt...
Gjest Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Skjønner at du ble lei deg, men er det ikke litt bra at han liker deg bedre til vanlig? Du er jo mest vanlig, og gravid i en kortere periode. Forresten har jeg liten tro på de utsagnene som "alle" kommer med om at gravide damer er så flotte... Hva er flott med en rar kroppsfasong eventuelle kviser og hovne føtter, hender og ansikt? Bare noe de finner på for at vi skal føle oss bedre. Kjæresten din sa jo at han synes du ser fin ut, er ikke lett for dem heller å vite hva de skal svare og prøve å forutsi våre hormonelle reaksjoner...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2006 Han burde sagt at det ikke kan sammenlignes, altså før og nå (for det kan jo ikke sammenlignes). Jeg er snurt uansett hva han komemr til å si for å "ro" seg unna. Og nærme seg meg kan han faktisk bare glemme.. jepp, jeg er skikkelig hormonell og urasjonell nå... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå