Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 å være her inne litt til?? vanskelig å sliiite seg fra det vante,og jeg trives innmari sammens med dere...kan jeg være så snill å få vanke her inne til jeg tørr trø over til di fødeferdige??? (håper jeg har vært snill nok til det....?)
lykkeliten født-23.10 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 D er helt greit for meg:)
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg skal ikke tuppe deg ut ihvertfall:)
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 takk =0) er fryktelig vanskelig å slite seg vekk...må vist avennes først..... lover å ligge lavt i terenget,og ikke lage bråk.skal være så snill at...=0)
fikk gutt i september Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Kan jo være fint å ha noen inne på nettstedet som har fått litt erfaring på fødsel :-) Kos deg her en stund til, du!
Gjest Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Enten så får vi kalle dette gravid OG nettopp født forum ellers så burde nettsiden automatisk begynne å kutte ned på tia man får lov til å være her når man nærmer seg termin...Kan jo ikke bare bråslutte da...
Gjest Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 takker igjen...har nesten abstinenser etter å være her...tia på sykehuset var grusom uten bim...jeg trives så godt her inne,og vil jo følge med på dere andre som enda venter...=0) men var litt redd noen mente jeg ikke hadde lov nå da...sukk,nå ble jeg glad nå...=0)
Murmeline Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Vet du, jeg hadde blitt skuffet om alle hadde bare forsvunnet etter fødsel jeg.. Selv har jeg vært dum nok til å nesten bare blitt kjent med folk med termin før meg selv. Kjempedumt har det vist seg de siste ukene... Mange av de jeg savner nå.... Bare kos om du vil være her synes jeg! Og du trenger ikke å være usynlig/trå forsiktig heller:)
Gjest Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 er mange jeg også savner,som har forsvunnet..men jeg vil ikke forsvinne jeg,hehe... liker meg så godt at det blir vondt å flytte herfra =0) jeg skal trå så forsiktig at,hehe.....har jo ikke laget bråk til nå,tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå