Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Hei:) Måtte bare dele min glede over at det bare er en uke igjen til jeg går over på 2 trimester. Var på UL igjen mandag og fikk se en liten kropp som sprellet rundt. Deilig var det når vi var så uheldige å miste i vinter. Denne gangen ser det ut til å gå bra... Livmora mi begynner å stige og magen er skikkelig trøblete. Men hva gjør vel det når man endeeelig etter mange uker med nerver kan begynne å glede seg litt. God helg alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Det er en deilig følelse, ikke sant??? Jeg er 10+6 i dag, så følger rett etter deg. Lykke til videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2006 I like måte... Når har du termin? Jeg har 8 april. Vi får holde kontakten over i neste trimester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg rusler over til mandag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. september 2006 Da ses vi over der og vi får holde kontakten... så du har to i magen du.... det er jo spennende da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har termin 9. april, så det blir dagen etter. Det føles veldig bra å ha kommet så langt. Skal til første kontroll på torsdag, så satser på at alt er bra det. Det føles i hvert fall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 Hei, jeg også;-) Term 9 april, blir koselig å sees der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 16. september 2006 #8 Del Skrevet 16. september 2006 Hvor bor du da? Jeg skal føde på Bærum sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 16. september 2006 #9 Del Skrevet 16. september 2006 Oslo,regner med at det blir Ullevål. men du, nå ble jeg litt forrvirret av den uketellingen igjen. Iflg BiM er jeg i uke 12 i dag, men du skrev 10+6???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 16. september 2006 #10 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg skrev det i går. I dag er jeg 11+0, dvs den 12. uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 16. september 2006 #11 Del Skrevet 16. september 2006 Selvfølgelig;-) Jeg som går helt surr i disse ukene;-) ..og datoene..Første graviditeten så rimelig blank på det meste. Barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 16. september 2006 #12 Del Skrevet 16. september 2006 Har en datter på 21 mnd. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 16. september 2006 #13 Del Skrevet 16. september 2006 Så koselig da! Da kommer barna til å få glede av hverandre;-) Ønsker du deg gutt nå da? Ingen egne og heller ingen "ste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 16. september 2006 #14 Del Skrevet 16. september 2006 Det hadde vært hyggelig med en av hver, men det viktigste er jo at babyen er frisk. Jeg tenker på babyen som han, men innerst inne tror jeg det er en jente. Blir spennende å se. Hva tror du dere får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 16. september 2006 #15 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg håper på jente og samboeren håper på gutt, men det viktigste er jo at det blir velskapt. Samboeren roper- ser på den vanvittig bra filmen Copland (ironi!, men armkroken lokker) Koselig å "treffe" deg- gøy at samme termin- håper vi sees igjen her inne. God natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 16. september 2006 #16 Del Skrevet 16. september 2006 Vi snakkes helt sikkert igjen! ;-) God natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 17. september 2006 #17 Del Skrevet 17. september 2006 Hei og hopp! Nå har dere sikkert lagt dere, men jeg vil også være med:) Har termin 8.april jeg i følge "maskinen" på legekontoret:) (9.april på Bims fødselskalkulator) *Vil også være med og prates fremover* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. september 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 17. september 2006 Hei.... Jeg bor på Nesbru og skal også føde på Bærum....Hmmm, det blir jo bra da...siden vi har termin på samme tid kanskje vi blir liggende ved siden av hverandre på sykehuset, he he.... Er du med på treff i Asker Skilpadden? Jeg kan ikke på det neste, men tenkte å få med meg det neste gang igjen,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 17. september 2006 #19 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg bor i sandvika, så hadde vært greit å få til et treff her. Blir litt langt å dra til Asker. Jeg jobber ganske mye, og har den lille prinsessen som jeg gjerne vil være litt sammen med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå