GIKA Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 har fått så sinnsykt morgenkvalme igjen,trodde dette kvalmen var et tilbakelagt kapittel,men nei... om dagen er jeg bare litt småkvalm,men når jeg står opp er det helt grusomt... andre som har opplevd dette?
lissin Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg er litt kvalm nå, er også i uke 33. Ikke sånn som jeg var før, i de tre første månedene. Også har jeg det mer sporadisk, det kommer av og til liksom...
Klara77 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg er også blitt klart kvalmere nå igjen mot slutten (er i uke 34, og det begynte vel rundt uke 28-30 et sted). Var sinnssykt kvalm de første fire-fem månedene, så en periode hvor jeg var ganske mye bedre (men fortsatt kvalm), og nå er det altså verre igjen. Har helt glemt hvordan det er å leve uten å være kvalm...
Mayken Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Jeg har også blitt kvalm igjen de siste ukene. Venter forresten også jente 7.11 forresten:) Jeg har begynt å kaste opp igjen på morgenene, spesielt hvis jeg har sovet dårlig eller lite, og mye kvalm i løpet av dagen. Fra uke 8 til 19 slet jeg med ekstrem svangerskapskvalme og gikk ned nesten 10 kilo. De har kommet tilbake, men hadde ved sist kontroll gått ned 2 kilo pga av kvalmen, har derfor blitt sykemeldt igjen:( Skikkelig kjedelig. Etter 3 måneder uten oppkast og noe særlig kvalme å snakke om, er det skikkelig kjipt å få det tilbake. Var hos jordmor i går og hun sa at dette var helt normalt, og at det nå fremover va viktig å ta vare på seg selv og slappe av.
bollenr3 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 det samme skjedde med meg rundt uke 34... skikkelig kjipe greier... jeg er i uke 38 nå, og er fremdeles kvalm på morgenen, men det varierer litt fra dag til dag...!
Dibber Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Har hatt det slik selv. vært kvalm fra uke 10 til uke 26 ca. Plutselig kom den tilbake i uke 32... Merkelig!
GIKA Skrevet 15. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2006 uff,kan bli noen lange siste uker viss det fortsetter slik.. sover veldig dårlig om nettene også,men dette mye pga varmen tror jeg.jeg er 3gansgfødende,har 2 gutter fra før av,med di var jeg så å si ikke kvalm i det hele tatt.. må ver noe me "jentehormoner"hehe:)
sebastians mamma Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 jeg er også plaget med dette, er i uke 33, har vært kvalm igjen siden uke 29. jeg spurte jordmor og hun sa at kvalmen kommer av hormoner, ikke noe å gjøre med det bortsett fra å ta det med ro. lykke til damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå