Gå til innhold

i dag skal jeg til ul

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til,gled deg til å se spiren,det er en rørende opplevelse. ;-)

Jeg var selv på tidlig UL.

Hold oss oppdatert da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk,ja skal skrive inn her senere i dag,jeg er så spent og håper det er normalt der inne.er så redd etter jeg mista sist.Sambo skal oxo vere med han er oxo kjempe spent og gleder seg såååå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor langt er du på vei..Ja er en betryggelse det å få det synes nå jeg da..Jeg har to barn fra før men husker ikke no særlig fra jeg gikk gravid m de..du må ha lykke til du oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Nanna! Håper alt står bra til der inne, så du kan slappe av og bare nyte svangerskapet. :o) (når du ikke er kvalm altså...)

Gi tilbakemelding når du er hjemme igjen, for jeg er så spent på å høre. Hvordan er magefølelsen? Bare gleder du deg, eller gruer du deg litt og, med tanke på tidligere? Krysser iallefall fingrene for at alt går bra nå!

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei maybeme koselig å høre fra deg..jeg tok feil av timen i dag er 1120 he he..Føler at alt er bra inni der. Men gruer meg oxo da pga det som har skjedd tidligere.Jeg kommer på når jeg kommer hjem å gir beskjed vet du... sambo er så spent han oxo..Takk for du krysser fingrene for meg..Hvordan går det m deg for tiden da,venter på deg jeg ..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...