Gå til innhold

Kan jeg gå barbeint i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske!!! opphovnet i føttene og har ikke kjangs til å få på meg finsko. Skal ha kjole. Hadde tenkt et par med støvletter, men her er jo over 20 grader, så d passet liksom ikke.

Planene er; hvis jeg kan gå barbeint så tar jeg de fineste finskoene mine i hånda:).

Vil d ikke da se ut som jeg har hatt dem på.... men bare måtte ta dem av?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

hehe - selvfølgelig kan du gå barbeint i bryllup.

Anne Kat gikk da barbent på komiprisen foran hele norge!! :)

Kos deg barbent i bryllup du!! sikkert maange som blir misunnelig på deg også.. :)

Skrevet

Når man er gravid er man unnskyldt for sånne ting:) Nyt de små fordelene:)

(det kommer uansett til å se mye bedre ut for deg, enn for de damene som hiver de av seg når de blir for fulle til å gå i de utover kvelden..De finnes i tilnærmet alle bryllup:) )

Skrevet

HAHA... ja har plan om å være ganske edru ja... og dansingen skal jeg totalt overlate til de andre.

Da er d bestemt... Jeg går barbeint!!!!!! Selv om tærna ser ut som kjøttkaker.............tjihi.....

Skrevet

Ja, det kan du - men stell de pent å ta på fransk manicure eller en fin lakk - DU er unnskyldt!! Kos deg i bryluppet!!

Skrevet

HAHAHA.... ta på lakk... hvordan skal jeg få til d????

Ler meg i hel:) Har ikke tatt på tærne min på over en mnd sikkert:)

Men jeg var å hadde pedikyr på ons, så de ser ut som fine kjøttkaker iallefall:)

Skrevet

Fine kjøttkaker er helt greit i bryllup :-)

Husker da jeg var i bryllut 16 dager før termin. jeg hadde et par slags sandaler som jeg bare dyttet føttene inn i, og så hadde jeg jo ikke føttene i de i kriekn, under midagen osv. Bare når jeg gikk inn i kirken, satte meg til bords, og gikk for å hente kake, og skulle på do...

Ettersom bekkenet var helt fint så danset jeg en god del, og det skjedde barbeint, sammen med de andre damene som var barbeint :-)

Skrevet

Gå barbeint du :)

Jeg var på bankett middag sammen med mannen min og jobben hans for 2 uker siden og måtte bare ta av meg skoene å gå barbeint. Det er lov når du er gravid. Noen hudpleiesalonger tilbyr manekyr lakkering til en rimelig penge sånn at du kan se litt bedre ut. D gjorde jeg, følte meg faktisk ganske ok da.

Skrevet

Klart du kan være barbent:) Ei venninne av meg var høygravid i bryllup tidligere i sommer, hun var nydelig fra topp til tå, minus noen mindre lekre slippers, hehe, men det var det ingen som brydde seg om:))

Skrevet

Jeg var i bryllup for ikke lenge siden og klarte faktisk å finne et par sommersko på salg som gikk ann å bruke. 2 str. større enn jeg pleier. De ble litt trange utover kvelden, men tok de av hver gang jeg satte meg ned og da ble det ikke så ille. Det finnes jo mange fine sandaler på tilbud nå, rester fra i sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...