Gå til innhold

når ble dere kvalme?


muslingen

Anbefalte innlegg

jeg er 5+1 og er allerede litt småkvalm innimellom. trodde ikke det skulle komme før tidligst etter seks uker jeg...

koser meg uansett, ingenting kan ta fra meg denne gleden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ganske sikkert snart 5 uker på vei, og har begynt å bli kvalm. men det er ikke veldig sterk kvalme, og har heller ikke kastet opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente den første uggenheten/småkvalme allerede ei uke før jeg forventa mensen (4+3). Etter 3 dager med sånn uggen følelse - tror jammen jeg er gravid gitt - så tok jeg test, men da var den negativ. Hmm. Men ei uke senere testa jeg positivt, da:-)

Var ikke så mye plaga av kvalme det forrige svangerskapet, så kan si jeg ble litt bekymra for at det skulle bli ille denne gangen, siden jeg merka det så tidlig. Men foreløpig (6+4) er jeg ikke blitt noe særlig verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble kvalm i uke 6, brekker meg hele tiden. Så en pølse på tven og måtte rett bort og kaste opp. Klarer heller ikke lukten av tørr foret til bikkja, brekker meg av det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+6 i dag, og kvalmen kom for ca en uke siden. HAr ikke kastet opp, men er konstant uggen og uvel når det går mer enn 2 timer siden jeg fikk mat! Det begynte med bar kvalme om kvelden, men nå varer det hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kvalm før jeg kunne ta svangerskapstest. I uke 4 tror jeg. Nå er jeg i uke 10 og er forstatt veldig. Kaster opp flere ganger om dagen. Fikk heldigvis 50% sykemelding for 2 uker nå. Hjelper kanskje litt. Med 1.mann var jeg kvalm og kastet opp helt til 6. måned. Har aldri vært gjennom en lengre tålmodighetsprøve.. Men ¨når babyen kommer, er all kvalme glemt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...