vamp1980 Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Tok en grav.test i dag på morgen urin men den viste negativt. Kanskje det er noe annet feil? Får vente å se over helgen, kanskje tante röd kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Muffin Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 jeg tok en test da jeg var nesten 14 dager for sen med mens, og den var negativ, selv om jeg var gravid. fikk et tips om at den kunne slå ut slik når ting ikke har festet seg, så jeg ventet litt over ei uke og tok tre tester til som var veldig positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vamp1980 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2006 ja jeg finner vel det ut etterhvert, enten kommer mens eller så ikke. men föles så dumt å gå på apoteket å kjöpe grav. tester hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 billige-tester.no litt usikker på om det er rett link.du får søke på kvasir:) 20 tester til 170 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå