Gå til innhold

Babysengen:o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har allerede redd opp barnesengen. så nå står den klar :) men den står på barnerommet, har ikke satt den inn på vårt soverom ennå.. det tenkte jeg pappaen kunne gjøre til vi kom hjem fra sykehuset :)

Skrevet

Senga til knerten har stått ferdig oppredd de siste 4 ukene (har termin on en uke). Kunne helt sikkerte ha ventet, men det er så koselig å gå inn på barnerommet å se alt er klart til at han/henne skal komme =)

Skrevet

Står klar her også. Har stått ferdig oppredd i 2 uker nå:)

Skrevet

Den er ikke klar enda nei, termin om 2,5 uke. Jeg får ikke brukt den i begynnelsen allikevel- den er altfor stor til en bittliten baby. I mange mnd lå datteren mi ni bag'en OPPI senga..Denne gangen har jeg fått tak i en vogg, og DEN er ferdig oppredd :0)

Skrevet

Sengen til vår lille prinsesse er satt opp der den skal stå, men madrasser og alt ligger fortsatt med plasten på. Vesle-pusen har nemlig inntatt denne som SIN nattlige soveplass; noe som vel kan by på problemer når den rettmessige eieren dukker opp etterhvert... (estimert om 5 uker)

Får nok vente i det lengste med å re opp; for når det er gjort så må jeg nok henvise pusen vår til et annet sted å sove :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...