Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Når begynte dere å re opp sengen til babyen på soverommet??
bollenr3 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 jeg har allerede redd opp barnesengen. så nå står den klar men den står på barnerommet, har ikke satt den inn på vårt soverom ennå.. det tenkte jeg pappaen kunne gjøre til vi kom hjem fra sykehuset
Oliver kom 3009 Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Senga til knerten har stått ferdig oppredd de siste 4 ukene (har termin on en uke). Kunne helt sikkerte ha ventet, men det er så koselig å gå inn på barnerommet å se alt er klart til at han/henne skal komme =)
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Står klar her også. Har stått ferdig oppredd i 2 uker nå
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Den er ikke klar enda nei, termin om 2,5 uke. Jeg får ikke brukt den i begynnelsen allikevel- den er altfor stor til en bittliten baby. I mange mnd lå datteren mi ni bag'en OPPI senga..Denne gangen har jeg fått tak i en vogg, og DEN er ferdig oppredd :0)
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Sengen til vår lille prinsesse er satt opp der den skal stå, men madrasser og alt ligger fortsatt med plasten på. Vesle-pusen har nemlig inntatt denne som SIN nattlige soveplass; noe som vel kan by på problemer når den rettmessige eieren dukker opp etterhvert... (estimert om 5 uker) Får nok vente i det lengste med å re opp; for når det er gjort så må jeg nok henvise pusen vår til et annet sted å sove )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå