Påan-igjen Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hei! Ville bare tipse om at Fotolabo har tilbud på printing av digitale bilder. Bare 25 øre for vanlig størrelse 10x13-15. Tilbudet gjelder til natt til tirsdag 19.9. (http://www.fotolabo.no/). Regner med at jeg ikke er alene om å ha en haug med bilder av den lille....????
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 kommer nok til å fremkalle det eg har av bilder no tror eg....hehe...
Sina's mamma Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 så bra! Har ikke fremkalt bilder siden i mai, og det har blitt tatt en del i sommer også.. Pleier egentlig å fremkalle på FotoKnudsen, men der koster det 1,49 kr per bilde (over 100 bilder), så da blir det fotolabo nå ja! reit å følge med på tilbudene rundt omkring. Jeg har laget en album til Sina, trodde det holdt med en for hele første året..den gang ei! Holdt for 5 mndr:)
Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Søren og, har nettopp fremkalt en hel haug på elkjøp, der kosta de 50 øre stk. Ikke mye det heller, men halv pris er jo ikke å forakte. Og ja, en haug med bilder er en understatement.....
M&Ida Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Kom over det samme tipset på skravlesiden:-) Endelig noe fornuftig å plukke opp fra den sida.....:-) så nå kommer det snart 90 nye bilder i posten. Da er det bare å få dem inn i albumet da...
*marekatta* Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 HURRA............... Har etter nøye utvelgelse hele 357 bilder å fremkalle...... Og det er bare på 2 mnd....ehem..... Takk for tipset!!
Only Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Har sendt jevnt og trutt, men fikk sendt avgårde bare 76 bilder......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå