Gå til innhold

Overtidskontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, denne sønnen vår lar som kjent vente på seg. Så nå drar vi på overtidskontroll på sykehuset, for å vurdere om det skal settes i gang fødsel. Om dere ikke hører noe i fra meg på noen dager, så kan det jo hende at jeg er i fødsel. Håper fortsatt på at naturen skal fixe dette selv da....men må man, så må man.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi håper naturen går sin gang for dere,men vet jo at det er mye god hjelp å få på sykehuset hvis det ikke går helt etter skjema. Hørte i går om en bekjent som var 19 dager på overtid,hun ligger på sykehuset og er i gang nå.Ønsker dere en god helg,og forhåpentligvis snarlig fødsel.

Det er vel noe som heter "alt til sin tid"..han syns vel ikke sin tid var en av de dagene som var da;-) Ønsker dere en god helg,og forhåpentligvis snarlig fødsel! Tvi-tvi sier vi!!

Skrevet

Hm...han har det som plommen i egget der inne han. Så der blir han nok til han vil komme ut selv. Skal på sykehuset til kontroll hver dag framover nå.

Skrevet

Ja nå beynner vel mor å medmor og gå tom for tålmodighet.

Men man for vel håpe han kommer av seg selv. Dere for ha lykke til. TVI TVI, håper det skjer noe snart.

Skrevet

Hehe, litt merkelig å logge seg inn her nå; du har -15 dager igjen til termin, -2 uker.

Har vært til stripping på sykehuset i dag, uten at det har kommet igang noen rier. Sterke kynnere og stramming i ryggen tyder vel alikevel på at noe så vidt er på gang.

Skal til ny overtidskontroll i morgen tidlig, og vil bli satt i gang hvis ikke noe er på gang.

Ha det fint så lenge, blir vel noen dager til jeg er tilbake! Og da er vi blitt mødre!!!! Jippi!

Skrevet

Lykke til!

Høres kanskje rart ut, men nyt det!

Vondt, ja, men så utrolig fantastisk allikevel!

Gleder meg til dere blir mødre!!!

Skrevet

Masse lykke til fra oss også!!!! Gleder oss til å høre fra dere når gutten har kommet! Jeg tror du blir satt igang i morgen hvis du var til stripping i dag (men det er bare mine antagelser utfra erfaringer som vikar på fødeavdeling for noen år siden). Lykke til uansett, vi gleder oss med dere!

Skrevet

Lykkeønskninger herfra også. Nå kan dere ha født alt, kanskje. Så vannvittig spennende!!! Håper alt står bra til med dere..

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...