jente+jente Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 .... men det er alt for populaert!! Egentlig har vi lyst paa et unikt men vakkert navn, som er lett aa huske selv om folk ikke har hoert det foer. Hvorfor maa det vaere saa vanskelig???!!! Gaar det an aa velge Sophie, eller blir det for banalt? Hva synes dere om Celia (engelsk uttalelse) eller Serina? Eva???? Eva Sophie? Hjelp, jeg blir sproe - har grublet i flere maaneder, og naa begynner det aa haste!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 hej du! Om ni älskar namnet Sophie tycker jag att ni ska ge henne det namnet! Det är ett klassiskt och fint namn som inte är en modefluga. Passar både till en liten flicka, en tonåring och till en äldre dam. Jag tycker också om Celia och Serina, men de gränsar till pretantiösa... Kan ni inte se an vem hon är när ni kommer ut? Lycka till och tro på magefølelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Hei Jeg har noen navn på lager som er lite brukt i Norge. Kanskje dere liker noen av disse? Elene, Fiona, Helina, Isobella, Kesia, Maribel, Othelia, Saga Ellers så er jo Sophie et pent navn. Det er jo en grunn til at det er blitt så populært. Så hvis dere liker det navnet bedre enn noe annet, så velger dere det! Eva Sophie er også fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Sophie er jo et nyydelig navn. Så hvis dere er litt sikker på den så hvorfor ikke kalle jenta det? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 Dere velger det navnet dere liker. Noe annet blir jo egentlig bare rart ;-) Evt. kan dere bruke Sophia (som jeg liker bedre!)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå