Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Tenker jo på litt jernmangel her, og spiser masse leverpostei, brunost,c-vitaminer (1 daglig), kiwi og appelsinjuice... Kom med flere "mattips" :-) Men... kjenner også at jeg svetter så syyykt! Jeg liksom kaldsvetter på en måte, eller en sånn "nervøs" svetting, er utrolig sliten og føler jeg skal knekke sammen hvert øyeblikk... Kan det være noe annet enn jern/ lav blodprosent???
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Det _kan_ være lavt blodsukker, blodsukkeret er veldig lettpåvirkelig i et svangerskap. Prøv å spis litt frukt, drikk et glass melk? Sjokolade om du ikke har noe annet... Jeg var veldig svimmel i går, men det hjalp med litt nakkemassasje, sjokolade og hvile. Prøv iallefall!
Emmilo Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Kanskje du helt enkelt spiser for mye?? Nei da.... men det er jo vaaaarmt nå.... Drikk mye kaldt eller ta en dusj.... hold føttene høyt opp..... og spis noe salt for å kompensere svettingen. Hjelper meg i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 lavt blodtrykk? (har samme symptomer) panikkangst/angstanfall? tenkte også lavt blodsukker. ta det rolig, spis ofte, ikke stress, hvil deg, ikke reis deg opp for fort, unngå situasjoner du ikke trives i...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå