Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 ser du kan noe om det med hjelpere...kan du se om magnus (sønnen min) har noen i vår nære familie med seg ? har nemlig en sterk følelse av noen med han...han stopper plutselig opp og smiler og babler til noen jeg ikke kan se...bare være... han er født 09.04.06 klem
Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 jeg tar 350 for å se på hjelpere og 400 for å drive ut ånder. din sønn har 2 hjelpere ja..en dame og en mann..men det er ikke dem har prater med...det er en dame som går igjenn i huset deres..det er henne han babler med. klem
Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 bare ett lite spørsmål, så skal jeg ikke mase om mer......er det min mor han prater med...?for det startet etter hun døde i mai...
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 har du forresten en e-mailadresse jeg kan maile deg på?
Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 for å finne ut om det er din mor så må jeg kommunisere med denne damen..det jgør jeg ikke uten betaling da jeg blir helt tappet for energi og får en kraftig hodepine av det men du kan kontakte meg på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå