Gå til innhold

Er det mange som har barn fra før?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du....

Gratulerer da har du en spennende tid i møte!!!

Jeg for min del venter nr, 5 :-)

Har tre store barn på 20,19og 16..

traff en ny mann som ikke hadde noen fra før, så da var det veldig greit valg!!! Fikk ei herlig jente som nå er fylt to og venter en gutt 20 oktober

Hei på deg!!

Spennende da. Noe helt spesiellt å vente førstemann:-)

Jeg venter nr. 3 Har 2 barn fra tidl. forhold. De er 16 og 11 år, så føler at det er lenge siden sist. Nesten som å begynne på nytt. Dette er samboers første barn da.Har termin 20. oktober. Jeg er 36, og han er 42år.

Lykke til:-))

Jeg venter nr 2 i mars/april 07. Nr 1 blir 9 år i oktober - så vi starter så og si på "scratch" igjen hehe... Gleder oss masse!! Klarte å bli gravid på 1pp også. Var ærlig talt overbevist om at vi måtte forsøke flere ganger, mtp at jeg er 35 år nå. Min kjære blir 38 neste år.

Annonse

Annonse

Hei!

Jeg er skikkelig oldis her; 42 og førstegangs. Termin i slutten av mars. Veldig spennende, dette, - eller: varierende fra veldig bekymret til veldig glad.

OK å lese om andres erfaringer. Jeg leser helst "historier som ender godt" - de andre blir jeg så engstelig av....

Hei

Jeg er 41 år. Har to gutter fra før, en på 11 og en på 2 1/2. Er nå 7 uker på vei med termin 11. mai. Vi var jo godt voksen da vi fikk nr to, så vi tenkte at det ville være kjekt om han fikk et søsken som ikke var så langt unna i alder. Tror det blir "lettere" for oss to foreldre også om noen år. Det er fint å ha en lekekamerat på veien! Nå håper vi at alt går bra med nr 3 og venter spent på første ultralyd om ca 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...