Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Er det bare meg som synes det er utrolig fantasi løs når folk døper ungene nesten det samme som etternavn.F.ek jens jensen jørgen jørgensen hans hansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 obs overskriften sko vær navn som etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jo mange fornavn som også er etternavn, jeg ville likt Magnus Magnus Martin Martin Thor Thor Endre Endre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg synes det er litt kult jeg. Ønsker meg selv en liten Rasmus Rasmussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 16. september 2006 #5 Del Skrevet 16. september 2006 synes det er fryktelig med like navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå