Gå til innhold

Er det mange prøvere som ikke har fast jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en liten fast stilling, ved siden av det så jobber jeg som interiørstylist, der tar jeg bare oppdrag, så jeg jobber for meg selv, og nå har jeg fått en ny jobb, dette er bare et vikariat på 2 år, dette er en leder stilling, så jeg håper uansett at den jobben vil gi meg nye jobber fremover, bra å ha slike jobber på cv'n :-)

Jeg søker jobber, tar noen oppdrag for vikarbyråer i ny og ne, men går i bunn og grunn ledig. Håper jeg finner noe litt kjapt nå!

Vi lever bra på lønnen til samboer, men jeg må få meg noe fast å gjøre før jeg blir gal av å føle meg nytteløs...

jeg har et vikariat som det ca er ett år igjen av, men regner med at om det ikke dukker opp en fast stilling da, ja så blir det vel et nytt vikariat neste år. det er litt sånn i vår bransje(er sykepleier)

Annonse

Jeg har 100 % fast jobb men mistrives og den er så kjedelig (hmm, kanskje derfor jeg bruker mye av arbeidstiden her på bim...).

Jeg søker på andre jobber, og har veldig lyst på et vikariat som jeg tror jeg får. Men det er egentlig kun til 01.01.07, men det er mulighet (og stor sannsynlighet) for forlengelse da. Så jeg er litt kjerringa mot strømmen i forhold til hva man burde gjøre når man prøver å bli gravid; sier opp en fast jobb til fordel for et vikariat. Men jeg trodde liksom ikke denne prøvinga skulle ta lang tid (er bare i 6pp da men...) og hadde bestemt meg for å holde ut her, men nå klikker det snart for meg på jobb, og jeg skal tross alt jobbe i minimum 9 mnd til.. Og etter permisjonen også.

Så jeg tror jeg kommer til å være "dum" og ta vikariatet.. Jeg ville ha fast jobb samme hva, men har erfart at et spennende vikariat i mange tilfeller er mye bedre enn en fast, dritkjedelig jobb. Det er jo derfor jeg tok denne utdannelsen (sosionom), for å jobbe med noe jeg synes er spennende. Og det er ikke denne jobben ihvertfall, og arbeidsmiljøet er også veldig dårlig. Men kom gjerne med råd til meg, for jeg er ikke 100 % sikker på at det er så smart det jeg gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...