Gå til innhold

Dere MÅ bare prøve reiki-energi som beatek-t sender!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mammateto:)

Jeg sender Reikienergien til deg via ditt fulle navn, fødselsdato+årstall:)

Det du skal gjøre under en Reikienergi-sending er at vi avtaler et tidspunkt, og du legger deg ned i senga di og slapper av i 20 minutter. Dette er en veldig sterk energioverføring, så du vil kanskje kjenne det i kroppen i form av strømninger, prikkinger, at du blir rolig, hjertebank eller lignende. Det er deilig! :)

Har du flere spørsmål så bare spør iveg:)

Send meg gjerne en mail på

[email protected]

klæm:)

beatek-t

Annonse

Ok. Spørsmålet ble visst stilt litt mange ganger :) Kan det hjelpe ved sykdom, eller gir det "bare" energi? Har lyst til å prøve det selv, og så vil jeg at moren min (som er syk) skal prøve det. Kan uansett trenge litt energi. Sender deg muligens en mail.

Annonse

hvist jeg vil prøve dette, skal jeg betale deg 150 kr da?

Skal jeg først sende deg en mail å snakke over den eller?

også hvordan skal vi isåfall betale deg.

vil dette gi virkning over flere dager,eller er det bare akkurat der og da?

Hei:)

Jeg er TankeFeltPedagog, og det er ikke det samme som Reiki:)

Reikienergi-sending er ei sending av energi til mottaker via "eteren"(som radiobølger etc), der mottakeren ligger i sin seng og får energien tilsendt:) Vi møtes ikke personlig, slik man må i TFT:)

Gå inn på nettsidene jeg skrev ovenfor og ta en titt hvis du har lyst:) Masse god informasjon der:) Og send meg gjerne en mail ([email protected]) hvis du har lyst på Reikienergi-sendinger:) Som du kanskje har lest på en del innlegg som noen av mine kunder har skrevet her inne, så er det Kjempedeilig med Reikienergi:)

Hva syntes du om TFT-behandlingene du fikk (regner med du fikk 5 behandlinger...?), og hvor fikk du dem (er bare litt nyskjerrig på om det er noen kjente du har fått dem av:) Vi er jo ikke så mange i Norge som holder på med TFT (jeg er nr 137 i Norge med denne utdannelsen:) Har tatt masse etterutdannelse i TFT også:)?

Klæm:)

Hei.

jeg har fått 4 tft behandlinger, muligens skulle jeg vel gjerne ønske bedre effekt av den, derfor jeg lurte på om Reiki haddevært noe for meg.

Jeg gikk i behandling på Vestlandet. Vet ikke om jeg har så lyst å si hvor her inne.

Hei igjen:)

Nei, ikke si hvor det var - skjønner deg godt:)

Du kan jo prøve en Reikienergi-pakke for å teste ut om dette er noe for deg:) Er du fornøyd så fortsetter vi, er du ikke fornøyd så lar vi det bli med det:)

send meg en mail så kan vi prates mer der:)

Klæm:)

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...