snopy Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 har idag fått skikkelig urinveisinfeksjon---tisser blod---- akkurat vore med lege da jeg fikk feber og vond rygg i tillegg. men heldigvis var blodprøven fin... Så da sitter jeg her... veldig usikker om el har vore eller om den er i vente.... da el-testene mine har hatt to streker i 3 dager nå..hm, men streken var litt svakere idag.. orker ikke sex idag,men hadde d i går og dagen før der osv. håper bare d ikke det er i dage det kan skje....men imorgen er jeg sikkert frisk...håper håper... veldig spennande tid dette her.. håper bare d klaffer nå... natta nå er jeg veldig sliten ha en fin kveld jenter...
~Maja Mor~ Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Men hvis dere hadde sex i går og dagen før det samt skal ha i morgen, er du jo godt igang :-) Ta deg en fri dag og kom deg til hektene :-) God bedring!
snopy Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 ja,er jo egentlig det... men liker å være på den sikre siden jeg:o håper bare feberen er borte imorgen.. vil bli gravid NÅ...he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå