FuriLaks Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hei! Føler at jeg står ved et lite veiskille, lyst på noen nye venner som er i samme situasjon! Veldig få av mine venner som har eller skal ha barn, tenker at det hadde vært deilig å bli bedre kjent med noen som også venter en liten rundt februar! Ha ha. Ble en liten kontaktannonse dette her. Skriv til meg da vel! [email protected]
Faylinn Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Dette er ikke egentlig et svar på din annonse, men jeg ville bare si noe.. Du er ikke alene om å ville møte jenter i samme situasjon, derfor er det BIM treff flere steder i landet hvor man møtes og får enten bekjente eller gode venner ettersom. Vi har hatt treff på Lillestrøm siden før vi ble gravide, og det er kjempekoselig! Jeg syns det er så rart at ingen drar igang BIM treff i Oslo, Norges største by med flest fødsler per år!? Med mindre du får masse svar, kan det hvert fall være en ide å dra igang et sånnt treff. Legg det inn på alle trimestersidene og under BIM-treff i venstremenyen. Lykke til!
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Må bare korrigere litt her, vi har allerede hatt 2 treff i Oslo for januar/februar klubbene, noe vi har 1 gang hver mnd, så det er bare å følge med på terminsidene og treff sidene, vet at november&desember klubbene og har treff i Oslo. Hadde et treff nå 6september, så neste treff blir vel rundt mnd skiftet igjen., Da er du hjertelig velkommen! Forresten, hvor gammel er du ? =)
FuriLaks Skrevet 15. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2006 Så bra! Jeg er 26 år. Får nok prøve å bli med da ja!
rødhette* Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Hvor i Oslo bor du da, hefalomp? Jeg har selv vurdert å dra på bim-treff i Lillestrøm, men har hatt inntrykk av at det er veldig mange høygravide som har vært på dem, og ikke så mange med termin rundt desember-januar-februar...
FuriLaks Skrevet 16. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2006 Hei rødhette* Jeg bor på Torshov. Du da?
MissAntrop Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Hei, Jeg bor også på Torshov, er førstegangsgravid og er 32 år
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Vi har for øvrig treff for oss over 30 som gjør dette for første gang også. Se på førstegangs-debatten. Jo flere - jo bedre :-)
rødhette* Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 Jeg bor ikke i Oslo, bor i Sørum kommune..
FuriLaks Skrevet 17. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2006 Hei Magicka! Legg meg til på msn så kan vi jo skravle litt? [email protected]
Faylinn Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Oki, fint at dere har treff da, jeg har bare sett de debattene som har "kokt vekkk i kålen" for å si det sånn. :-) rødhette* - det er ikke bare høygravide på Lillestrøm nå i hvert fall! Jeg er 13 fullgåtte uker i dag, Carnation 10 uker, og på sist treff var det mange rundt 20 uker. Så sleng deg på! :-) Jeg bor i Skedsmo, men skal by på tomt i Sørum i morgen..
Januarjubel! Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 Hei, jeg er 27 og bor på Grünerløkka. Blindern-student som venter mitt første barn 18. januar. Er i nogenlunde samme situasjon selv; INGEN av mine nærmeste venner har barn eller venter i nærmeste fremtid...sukk. Gleder meg til permisjon, men er litt redd for at det skal bli litt småstusslig og ensomt... Kanskje jeg slenger meg på neste bim-treff selv?
rødhette* Skrevet 17. september 2006 #13 Skrevet 17. september 2006 ok, det høres bra ut Får se om jeg kanskje kan bli med på neste treff da
MissAntrop Skrevet 17. september 2006 #14 Skrevet 17. september 2006 Har lagt deg til nå Min msn er [email protected]
Gjest Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 Hei, har heller ikke så mange venner som er gravide eller har barn, som bor i Oslo...nei, ingen her egentlig. Men må si at jeg ikke er fra Norge, kom hit for 4 år siden, så det tar litt tid å bli kjennt med jenter på min alder! Blir 25 i desember, skal ha første barn tidlig mars og bor på frogner... og det hadde vært fint med noen nye venner, ikke minst! Så bare ta opp kontakt!
MissAntrop Skrevet 17. september 2006 #16 Skrevet 17. september 2006 Msn adressen min står her i tråden, så det er bare å ta kontakt om du vil
FuriLaks Skrevet 17. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 17. september 2006 Hei Januarjubel og liesewiesie syns det er greit å bli kjent med folk uten å dra på bimtreff, ser for meg 20 kaklende damer på kafe. he he. slitsomt. neida, men det er så sjelden og blir ikke alltid noe av... Ta gjerne kontakt på msn, adressa står lenger oppe!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Hei, synes også det er like greit med msn...er ikke så glad i store fora... forsvinner fort i bakgrunn da :-$ msn adressen min er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå