*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 jeg har det ikke så bra for tiden.. tr kom og jeg var altså ikke gravid... jeg var på jobbintervju på mandag... ser du hvordan dette gikk? den lille valpen vår var hos dyrlegen i dag og fikk dårlige nyheter, hun er født med en feil og de visste ikke hvor lenge hun ville leve... kommer vi til og få oss ny valp når den tid kommer? når blir jeg gravid? og får jeg jobben jeg har søkt? født 301185 sambo130584 tusen takk, vennen :-)
Elastica Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Kjære Babyface! Stoooooor trøsteklem til deg. Det var veldig trist å høre at spiren ikke har festet seg ennå:-( Får fremdeles opp at det er nærmt deg, så da tror jeg det klaffer i løpet av neste mnd. -hvis ikke før..:-) Synd å høre om den lille valpen deres! Håper det går bra med henne og at hun får et godt liv så lenge hun lever.. Får opp at dere får ny hvalp, men er litt usikker på om dere kommer til å vente litt - kanskje på grunn av baby...? Fikk opp fine kort når det gjaldt intervjuet!! Så blir ikke overrasket om du skriver innpå her snart at du har fått jobben!! Superstor klem og ønsker deg ALT godt!! Krysser fingrene for deg vennen :-) XXX XXX XXX
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 hei igjen kjære vennen min :-) valpen har bare blitt dårligere så hun skal til dyrlegen neste uke og avlives :-( synes det er så fælt men det er til det beste for henne... det vet jeg, men huff så trist det er.... jeg håper snart jeg kan skrive at jeg har fått jobben.... :-) hadde vært gøy... går det bra med deg ellers? stoor klem tilbake :-)
Elastica Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Går bra med meg vettu:-) Hadde et lite håp om en spire da, men føler meg nesten litt dum som en gang nevner det siden det er så mange her som sliter med nr.1....... Jeg sender deg en stooooooooooooor klem!! Vi blir jo sååå glad i disse vofsene våre da! Lykke til - vi snakkes!! Klem XXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå