Gå til innhold

Noen som vil prate? Kjeder meg her!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

SKjønner deg skikkelig godt. Er litt lei bygda akkurat nå, men når jeg har vært borte en god stund så er det sååå godt å komme hjem hit igjen. Blir fort mye sladder på en så liten plass. Du blir satt i en "bås" den dagen du begynner i barnehagen her, og i den båsen sitter du i resten av livet. Så har du vært en krapylunge i barnehagen så får du jaggu høre det leeenge etterpå.. huff. Men er vel best for barna å vokse opp her!

Fortsetter under...

Nammen, jenta mi da, dette må du sjekke!! hmm.. ikke bra altså! Er sliten jeg, etter jobbinga, og gruer meg til å reise fra min sambo for å gå skole neste uke.. huff, vi har så mye å gjøre på skolen fremover at jeg kommer meg ikke til sambo.. Håper han har tid til å komme til meg, for vi mååå jo prøve enda mer.. Snart er mensen slutt, så da er det påen igjen :-D hihi

Nettopp hatt mensen jeg, om jeg ikk husker feil. Eller er litt siden. Ca 1 1/2 uke tipper jeg...

Vært nede en tur å sett på dokumentar fra 11.09.01. Ekle greier. Men litt spennende også. Men like kvalm. Liker ikke dette her jeg! Og vondt i magen også... Er ikke sunt. Hehe.

Skole er ikke gøy nei, skal 2 uker i praksis jeg nå, blir spennende... Men bor ikke mer enn 1.5 km fra skolen jeg, men kjæresten (som jeg er mest hos, bor 2.5 km ca unna)...

Våken enda du? Sovet 1 1/2 time i dag også jeg... Jeg og soving...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...