Gå til innhold

Noen som vil prate? Kjeder meg her!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan jeg da :) Om du skriver litt om deg selv etterpå om du har lyst...

Jeg er da ei jente på 17 år (18 i mai) som er russ til våren. Jeg verken gravid, mor eller prøver, men fryktelig babysyk. Tenkt å bli prøver bare jeg blir myndig. Så venter...

Fikk to par babysokker i str 12-15 i dag, det hjalp ikke helt på babysjuken :)

Også går jeg VK1 Barn og ungdom da

Hei igjen.. har liksom glemt meg bort i det siste å svare på ting, så jeg får ta ei kule idag. Hehe. Ja jeg er prøver.. fikk mensen her en dag så det var en skikkelig nedtur, men da får vi prøve igjen. hehe ;-)

Har kjøpt noen babyklær jeg også, begynte å gråte når jeg fikk de. *snufs* Ble så rørt over at noe er så lite..

Går høyskole, barnevern. Er litt tungt studie, så jeg tror det bare blir med 1 år.. :-D

Annonse

Jeg går skole på sunnmøre en plass da til daglig. Og i helgene så er jeg hjemme hos forloveden (som bor 4 timer unna hybelen), eller hos pappa eller mamma. (De er skilt). Mamma tvinger meg bare til å passe søskene mine hele tiden så jeg aldri får fri (eller betalt, alle støresøstre gjør jo en slik tjeneste for mora si..haha), så jeg holder meg mest ilag med typen. Han jobber en god del, så han er mye borte. *sukk igjen*

Ellers så jobber jeg litt på en gård. Melker kyr og slik. hehe... er ei skikkelig budeie skjønner du. Eller du da?

Jeg har 4 yngre halvsøsken. De to gutta bor hos meg. Og jeg passer de mellom 1 time og 6 timer daglig. Alt ettersom. Av og til helger også. Så vet åssen det er!

Vil helst ikke legge ut stedet jeg bor, men bor i Hedmark i en by. Og jeg bor sånn like mye hos familien som hos typen :) Trives bedre hos gutten da. Men flytter til sommeren for å begynne i lære. Liker meg på landet med dyr jeg... Bodde på gård til jeg var 7 år. Så mine fremtidige barn kommer nok til å vokse opp på gård :)

Kvalm omdagen jeg, har sånne kvalme perioder, sist gang tvang mamma meg til å ta graviditetstest selvom jeg hadde hatt mensen... Hehe.

Hmm, får å være ærlig glemte jeg en pille sist periode (den første), men mensen kom den, men ligger i slekta å ha mensen de første måneden i svangserskapet. Skumle greier. Men jeg må kanskje ta røngten snart, så håper ikke det er noe inne der...

Men den kan komme om det er noe. Hjertelig velkommen er den :)

Mamma er grei sånn sett, hun skjønte det på meg allerede etter den første gangen. Også lærte jeg både om sex, mensen og alt sånn allerede da jeg var 4 år, så jeg kan en del :)

Skal i helga da??

Annonse

I helga er jeg hos kjæresten :) Men må ta buret til marsvinet mitt i dag... Møkkete inne der. Selvom det ikke akkurat frister så mye. Hehe.

Åssen skole går du på da? Jeg går VK1 Barn og Ungdom. Men skal ut praksis på mandag. 2 uker i barnehage, blir spennende det! Gleder meg jeg :) Blir nok slitsomt også.

Om jeg er gravid må jeg vel vente med røngten noen måneder... Men beholder så absolutt! Ønsker meg masse! Hehe. Men tiden får vise. Sikkert bare vanlig kvalme. Hatt det i tre-fire dager nå. Ekkelt:S

Chatten ja, ehh. Vet egentlig ikke helt åssen det fungerer egentlig... Men hei Babyimagen?<3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...