glafruen Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 BRUS!!! det sto noe om brusher ,og på 1.tri også,så jeg fikk så lyst på brus..!!!!!!!!!!!!! ååååååå
Ingeling :) Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hehehe! Du må vel bare drikke brus da:)
Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Tips til noe litt sundt og godt..Lag en fruktsalat med eple,banan,appelsin etc.med MASSE vaniljesaus på.D er så godt!!!!!Med en Cola til gjør det sikkert susen.
Ingeling :) Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Vaniljesaus er vel ikke av det sunneste, men det er jo kjempegodt:) Et annet godt tips er strimlede gulrøtter, agurk, kålrot etc. dippet i kesam med en pose dip- pulver! Det gjør hvertfall susen foe meg:)
glafruen Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Problemet e at æ har hverken brus,frukt eller grønnsaker i huset nu.. Fruktsalat e jo så godt,og med vaniljesaus...nam nam nam..... men cola...hadde jeg bare hatt en liten boks med cola........
Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 D er så typisk at man har løst på nokka men så e man fri.Irriteranes!
Ingeling :) Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Hihi... Du får reise en tur på bensinstasjonen kanskje? eller sende gubben Eller er du alene?
Hurra_69 Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Nok snakk om diggbart digg! Nå ble jeg sulten også- igjen! For jeg spiste for bare 15 min siden, på vei i seng etter sen jobb. Vaniljesaus....vaniljesaus.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå