tina 79:) Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 I morgen tidlig reiser jeg på 4 dagers ferie, og jeg sliiiiiter med å pakke. Er drittlei sommerklærne mine, og tror det kan bli både kaldt varmt sol og regn. ARGH. Har jo bare 20 kilo. Hvor mange sko trenger man egentlig på en sånn tur??? ETT PAR - resten kan jo shoppes Hmmm... Uansett! Jeg kommer da ikke til å være her inne i helgen, og når jeg kommer hjem så er det IKM- dag!!! SÅNN som jeg gruegleder meg. Er rånervøs jeg... TENK om det har klaffet. Åh, det hadde vært helt fantastisk! Ha en god helg alle sammen, og ta vare på hverandre. Ikke svar på stygge innlegg, de som legger inn det er bare misunnelige fordi vi har det så fint her!!! Stor klem
~Maja Mor~ Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Ha en god tur, Tina :-) Blir spennende når du kommer tilbake! Og nei, her siler vi ut hvem vi gidder å svare!! klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Ha en SUPER tur venneN=) og kos deg masse! Skal prøve å holde fortet i mens vi....og ikke svare på dumme tråder..hehe... KLEM
tina 79:) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk! Vi "snakkes" på tirsdag, så får vi se når jeg tør å teste. Har en QR på lur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå