rødhette* Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 på adventskalenderen jeg bestemte meg for å brodere Kjøpte pakke med mønster, garn og alt man ellers trenger, i går. Begynte å brodere nå ikveld, og er kommer godt i gang. Er jo morsomt
rødhette* Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk Er ikke det mest avanserte mønsteret, og stoffet er grovt. Men da har jeg iallfall en mulighet til å klare det her, hehe. Må dessuten ha noe å gjøre om dagene:)
Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 så gøy jeg vil og! hvor kjøpte du det da?
rødhette* Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg kjøpte det på en hobbybutikk De hadde mange forskjellige. Både forskjellige mønstre, forskjellig grovhet i stoffet og forskjellige størrelser på ferdig kalender (og forskjellige priser).
rødhette* Skrevet 14. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2006 Har lagd tråd til deg om det før, men du har visst ikke fått den med deg hehe Ja 100% sykemeldt nå. Skal til legen på tirsdag, så skal vi ta videre vurdering nå.
*Lucia* Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 hehe! Så den nå da når jeg søkte etter det! :-) Så kjedelig da! Men da er det bra at du har noe å henge fingrene i! :-) Hvis det blir for ille, foreslår jeg at du går opp i nabohuset og ber de som jobber der FORTE SEG!!! ;-) Sov godt!
rødhette* Skrevet 14. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2006 Ja, kjedelig.. Men merker bekkenet mitt har godt av det iallfall... Skal begynne på bassengtrening. Hehe, ser de er der og jobber mye iallfall. De jobber iallfall stille.. De ved siden av har en tendens til å bråke veldig med de store maskinene sine på morran, til min store frustrasjon... hehe... Hvis du er hjemme en dag, får du stikke innom. Sov godt du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå