Gå til innhold

Har babyen snudd seg?

Anbefalte innlegg

Hei, jenter! Hvordan ligger deres bebiser i magen? Min er ennå i seteleie, og jeg er akkurat begynt i min 30. uke. Har hørt at hvis babyen ikke snur seg i løpet av 7. måneden, så er det nesten 90% sikkert at den ikke snur seg etterpå.

Går og tenker på det hele tiden, er det kanskje lurt å prate om planlagt keisersnitt med jordmor på neste møte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6320812-har-babyen-snudd-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ligger den alle veier...

Hvis det er sånn at den ligger i seteleie så får man velge om man vil føde eller ha keisersnitt? Ihvertfall sa jordmor på sykehuset her til meg at hvis hun lå i seteleie så fikk jeg velge selv hva jeg ønsket.

Annonse

Jeg tror jeg lå og kjente i går at mini snudde seg... Kjentes ut som den kilte seg fast på tvers i livmoren... Ikke akkurat behagelig.... Det tok lang tid, og jeg kjente to harde kuler på hver sin side av magen ( sikkert rumpe og hode)... Før det plutselig skle over... Etter det ble det rolig, og i dag har sparkene vært rettet mer oppover og på skrå...... Men den kan vel snu seg både frem og tilbake ennå...... eller??

Ska de legge seg ned allerede i 7.mnd altså? Min baby flytter rundt på seg stadig. Favoritten er på tvers, og så snur den seg så den ligger motsatt, så litt opp-ned. Troddde ikke det var før i uke 34, at det var aktuelt å tenke på det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...