Gå til innhold

Teutonia Spirit S3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har fulgt med på diskusjonen med hvilken vogn man skal ha. Har ikke hørt om noen som ikke har vært fornøyd med denne vognen enda, de fleste er superfornøyd. Har ikke egen erfaring med denne vogna, men har hatt en brio kombivogn med 4 hjul - og deretter sportsvogn med 3-hjul og svingbart/låsbart forhjul - og er helt bestemt at neste kombivogn skal være med 3-hjul! Så det blir Teutonia spirit S3 på meg denne gangen. Tips: Ringte Happyland (svinesund), der får du denne vogna + softbag + stelleveske for ca. 5900 NOK! Jeg kjøper softbag, den har en plate i bunnen og er mye lettere å bære enn en hardbag. Ønsker deg lykke til med valg av vogn, med så stort utvalg er det ikke bare bare å bestemme seg! Har akkurat bestemt meg for vogn, men så var det farge da....

Det er et kjempe vanskelig valg! Og når en endelig har bestemt seg for hvilken vogn en vil ha, så må en bestemme seg for hvilken fargen en vil ha!

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe BRIO eller SIMO vogn. Men så hører jeg fra så mange at de kjøper ny vogn når barnet vokser ut av bagen. Det er jo sportsvogndel på vognen, men vognen blir for tung å trille. Hva er da vitsen med en kombivogn?

Derfor tenker jeg at S3 må være genial, for den er ikke så tung og den er lett å trille. Tenker at dette må være en fin vogn å bruke fra nyfødt til 2 års alderen. (har ingen erfaring med barnevogn, siden dette blir mitt første barn, så rett meg hvis jeg tenker feil nå :)

Du tenker iallefall likt som meg.. ;o)

Vi har s3 nå, storesøster på snart 2 år låner den foreløbig, men den er i hovedsak ment til baby`n som kommer i nov/des (med duobag)!

Vi er iallefall superfornøyd med den!! (har prøvd maaaange vogner til snuppa (29stk)), så har litt "erfaring".. Den er mye lettere enn jeg hadde sett for meg, og det er jammen ikke langt unna OTH UJ`s trillecomfort, det tør jeg påstå..

Ikke et dumt valg iallefall!

Annonse

Ahh, da koblet jeg... lurte lenge på hva du mente skjønner du ;o)

Personlig synes jeg det både er penest og mest praktisk med stelleveske på håndtaket..man får sortert bleier, vaskeservietter, kluter, mat, smukker, ofte egne lommer til flasker slik at de står stødig og ikke lekker, mobil, nøkler osvosv..mye lettere å holde orden samt finne frem i saker og ting! Større ting som eks pledd, ytterklær osv kan man jo heller legge i kurven under vogna....Selv bruker vi Skip*Hop Duo, og synes den rommer mer enn nok, samt at den har mange praktiske løsninger og lommer! I tillegg henger den veldig bra på håndtaket!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...