Gå til innhold

kjønnsvorter/condylomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har /har hatt det før??

jeg hadde dte for mange år siden,og har nå fått det igjen...leste at det ikke var farlig når man var gravid,men veldig ubehagelig da.skal til gynekologen om en uke,håper j kan få behandling da..noen som vet hva de kan gjøre med de mens man er gravid??vil ha de bort..uff:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg kjenner en som har hat det samme problemet, hun var skikkelig plaget, men de kunne ikke behandle henne med medisiner når hun var gravid.

det de imidlertid gjorde, var å fryse de bort.. det gjorde visst ikke vondt tror jeg, og var fort gjort..

lykke til!!

Skrevet

ja,det har j hørt om...vet du om de gjorde det mens hun var gravid??

ingen andre som vet noe???

Skrevet

Min lege trodde jeg hadde kondylomer, men det var bare molusker, en type vortvirus som ikke smitter. Det var helt ufarlig og de gjør ikke noe med det. Uansett blev jeg fortalt at det ikke er uvanlig kjønnsvorter kommer under graviditeten grunnet hormoner. Man kan også bli av med vorter på samme måte.

Men ja det går å fryse bort vorter, eller rett og slett skjære dem vekk, men da trenger man litt bedøvelse... Det er litt ubehagelig. Jeg har fått fryset bort noen og det gjorde ikke direkt ondt, men var ubehagelig.

Skrevet

de ble fjernet mens hun var gravid, hun har ennå ikke fått jenta si, har termin 1 oktober...

men hun var veldig plaget, hadde en hel haug med disse greiene.

håper du får gjort noe med det;)

ikke 100 % sikker, men tror hun gjorde det på olafia klinikken...

Skrevet

ok,tusen takk for svar!da får j bare høre med syn min hva som er best,fortsatt 2 mnd til termin,så da rekker de kanskje og behandle dem. er ikke såaltofr mange,kanskje 3-4 stk,men de klør og svir en del,så man blir jo litt hemmet!

men takk for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...