Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tulla mi er 1,5 år og akkurat begynt i barnehage. Jeg må til å kjøpe "uteklær" til henne nå. Er så usikker på hva jeg bør ha. Fra før har hun regnjakke og -bukse + støvler. Og selvfølgelig noen ytterjakker, men ikke noe som passer til kaldere dager og litt småruskete vær. Parkdress er vanlig har jeg skjønt. Hva bør jeg ha til henne -Hva anbefaler dere?

pippi71

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6320337-utekl%C3%A6r-i-bhage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i gården går det i parkdress, regnklær, og ullklær. Har en mormor som er en reser til å strikke så vi har utallige bukser og gensere. Både tynne og tykke, selv om vi er mes glad i de tynne. Siden de blir mest behagelige for ungene når de er så små. Og de varmer like godt som de tykke.

Hennes har pleid å hatt noen forede vanlige bukser. De syns jeg passer fint nå på høsten. Kan brukes inne vel så godt som ute.

Kraver, begynner det å trenges snart. Sjerf vil ikke vår barnehage ha vet jeg, siden de har så lett for å hekte seg fast til lekeapparater.

Lue, vanter er også lurt å legge fra seg i barnehagen.

Jenten min er på alder med din.

Jeg har regnklær, støvler, vanlige sko, tykke sokker, nettopp kjøpt vintersko, høstjakke, vinterjakke, (kjøpt hos Polarn O. Pyret) vinterdress (Reima) og ull bukse og genser til å ha under regnklærne. ellers kjøper jeg votter og vinterluer når vinteren nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...