optimist.. Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Hei vennen:)) Hvilken dag er du på i dag da?? Har du fått noe positiv ELtest enda? Er såå spent på deg denne mnd!!!!! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6320308-vils%C3%A5gjerne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Hei på deg optimist ! I dag er jeg på dag 14,følger datoene denne måneden jeg . Ingen positiv el test enda,men el-slim er på plass(litt detaljert nå...? ) Jeg hadde på en måte innstilt meg på dag 17 (søndag),så du skal se det blir det denne gangen..uansett så har vilsågjernemannen kommet hjem i kveld,og han skal få begynne der han slapp natt til mandag...Han er så god og snill,og vil ikke at en eneste pergo tabelett skal være bortkastet... Har dere diskutert mere om Danmark? Jeg har lest mye om det nå på nett,og det virker veldig greit på meg. Hvorfor ikke kjærlighetsferie til Danmark? *smiler*... Spent på deg denne pp.Du har jo hatt positive el-tester i fleng. Håper og tror dette går din vei denne gangen...!! Hvor lenge har foresten du og din kjære forsøkt på kjærlighetsbarnet nå? Klem fra vilsågjerne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6320308-vils%C3%A5gjerne/#findComment-6321367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
optimist.. Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2006 Ja,men når ELslimet er på plass så er det ikke lenge til:))) Åhh,like spent på deg som meg selv vet du:))) Må gi beskjed om når du har fått positiv test da.... Litt personlig spm her men:har dere sex annenhver dag eller hver dag ved EL tider?Hvis han er hjemme da... Vi har ikke diskutert mer om danmark,men vet at det blir ICSI på Ciconia om det ikke skjer noe snart..Tenkte også å ta det som en romantisk kjærlighetstur:)) Men jeg skjønner ikke helt med disse prisene der...Gjør du?? Siden jeg er fylt 40 år så får jo ikke jeg disse pakkegreiene som koster 37000 kr,det er jeg for gammel til..Men er ICSI og mikroinjeksjon det samme?Jeg skal jo ikke ta prøverør, bare ICSI med sånn at de tar hull på egget mitt..Men da må jo prisen bli mye mindre?? Skjønner du noe av dette? Jeg og min kjære har snart prøvd i 3 år, men først så fikk jeg forstadiet til kreft i livmorhalsen og abort forrige sommer...så dette drøyer!! Vil bli gravid nå!!! Klem fra meg til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6320308-vils%C3%A5gjerne/#findComment-6321844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Hei optimisten . Intet spørsmål føles for personlig her inne,siden man faktisk ikke står frem med fullt navn..Heldigvis... For oss har dette med annen hver dag ikke akkurat panisk blitt etterfulgt...Da livet faktisk av og til er litt for travelt for akkurat det... Men vi hadde en god samtale før pergo-spisingen,om hvor viktig denne sjansen var,og hvor bortkastet pillepisingen var om ikke innsatsen fra begge parter matchet...C";).Så min kjære har vært helt fantastisk denne pp,en suveren innsats før han reiste avgårde på mandag...Og tilbake i går like ready....Personlig så tror jeg faktisk at annen hver dag skal holde,og tror også det er viktig med litt spontanitet...Er litt redd for at denne "plikten" på en måte skal ødelegge leken mellom oss,derfor er ikke jeg den som presser på for hver dag,om det en dag ikke faller naturlig liksom.... Har også lest litt på prislisten på ciconia,og er vel like klok som deg.Men forstår det slik at isci og mikroinjeksjon er det samme.Antagelig får man ikke eksakt pris for sitt eget tilfelle før man har vært i kontakt med dem. Vi ligger rett etter dere i prøvetid vi,2,5 år...Men ikke vært nærmere å lykkes enn den testen som tok oss opp i skyene i 2 dager.Som du sier-dette drøyer !Derfor er det godt å omprogramere seg med tanken på at der finnes hjelp.... Godt du fikk ordnet opp med det som kunne blitt sykdom... Og at du ser fremover,og ikke gir opp...!! Det er nemlig håp der ute optimist,for at du og din kjære,og vi i vilsågjernehjemmet,skal oppleve babylykken... Det er bare å håpe å tro at det ikke skal bli så lenge til !! God klem fra vilsågjerne. Ps.Det er vist deilig å være Norsk i Danmark ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6320308-vils%C3%A5gjerne/#findComment-6324456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå