Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Hva er finest? THYCO VILJALM VILGOT ALVIN TRISTAN ARTHUR Så blir det Jeremi eller Benedikt som mellomnavn! Også skal det passe til Felix og Nova... På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Tycho vet jeg om en Rottweiler som heter, så jeg forbinder liksom navnet med den hunden. Alvin og Tristan er veldig fine navn! Arthur synes jeg ikke er noe fint, liker heller ikke Viljalm. Vilgot...vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig... Alvin Benedikt eller Tristan Jeremi synes jeg høres best ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg ville valgt Alvin Benedikt eller Arthur Benedikt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Likte Valdemar, du hadde før, svært godt. Thycho uttalt med ch er også fint, men ikke Thyco, minner om tykk. Ville gå for Arthur Valdemar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 Thyco er greit nok, men litt rart. Viljalm aner jeg ikke hvor du har fra - finnes ikke på ssb eller de svenske sidene - synes heller ikke det er noe pent. Vilgot minner meg litt mye om en jentenavn (tenker på Aagot f.eks). Alvin er fint! Tristan er helt ok Arthur er litt stilig, men også litt rart Jeremi ville jeg stavet Jeremy. Det ser penere ut, og er den stavemåten som er brukt i Norge blant de få som har det navnet. Ville valgt Alvin Jeremy eller Alvin Benedikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Alvin ellr Tristan er finest, og passer best til Felix og Nova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå