Gå til innhold

Nytt bim-treff for feb/mars/april jentene?

Anbefalte innlegg

Kom netopp hjem fra et kjempekoselig treff, og jeg og C&R *baby25.feb* vil foreslå et nytt treff på Tregården restaurant på Persaunet den 5.oktober! Spurte på treffet idag, og interressen var der :)

Så om vi bestiller Tapas der? Jeg og c&r *baby25.feb* har jobba der selv, og den tapas-menyen der et kappitel for seg selv! MEN, for en tapasmeny må det være minimum 15 personer med...

De som ikke veit hva tapas er, kan jeg fortelle at det er en slags buffè som blir satt på bordet foran oss med bla stekte båtpoteter, hvitløksmarinert kylling, grillspyd, spanske kjøttboller, calamares, scampi, båtpoteter, lavas brød og MASSE MER!! Vi kan spise til vi triller av stolen. :) Får sikkert ordna no rabatt der også :D

Høres det interresant ut eller?

Fortsetter under...

Mmmmm!!! Det hørtes kjempedeilig ut! Spørs om det er en så deilig meny som må til for å få meg ut på treff å, hihi! Hvis vi ikke blir så mange som 15 så kan vi kanskje dra på Ajo å få 2. etasjen for oss selv. Eller Mojo.

Vel, 5 oktober høres ut som en god plan uansett hvor :)

Kjempebra initiativ Chanzei :)

Annonse

hei

er ganske ny her inne så fikk aldri med meg det forrige treffet i september, men synes et nytt treff i oktober høres ut som en god ide. matlysten er ikke helt kommet tilbake enda, men satser på at det blir bedre snart...så kommer gjerne dersom kvalmen gir seg:-)

Samma for meg når det blir.. Er permittert fra jobb, så jeg har masse fri ;)

Men som Lillle My sier, så kan jo ikke alle bli fornøyde, så nå tror jeg bare at vi fastsetter en dato, så får de som har mulighet komme, og de som desverre ikke har mulighet denne gangen, kommer forhåpentligvis på neste treff.. Eller hva mener dere? Er jo dem som har barn fra før også, som trenger å vte det litt i god tid, slik at de får ordnet med barnepass osv.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...