~~¤April baby¤~~ Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Hei du,ser at du har et hcg nivå på 49678,det er jo kjempebra. Hvilken uke er du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 hei du...vet ikke helt hva hcg skal ligge på jeg men hører at dere sier det er bra.Er 7+6 i dag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2006 7+4 i dag jeg,så ikke så langt etter deg. ;-) Jeg har lett etter en HCG tabell til deg,vet at det ligger noen på 1 trimester,men fant den ikke. ;-/ Du hadde vært på UL du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 ja jeg var på tidlig ultralyd,en uke siden akkurat i morgen,skla tilbake igjen første uken i okt.Du ligger kun et par dager etter du da...gøy.Min termin er ca29-30april.Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg også var på tidlig UL,var da 7+2,og hjertelyden var på 150 slag pr min. Så gøy å se at det virkelig var en spire inni der. ;-) Min termin er 2 Mai etter Bim,men på babyverden blir den 29 April. Heldig du som skal igjen første uken i Oktober,jeg skal andre uken i Oktober. Gleder meg,syns at tiden går sent til tider. ;-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå