Gå til innhold

Flere Bambinomio-brukere her?

Anbefalte innlegg

Våre bleier er blitt så nuppete og rue. Hva vasker dere dem med? Bruker dere MioFresh? Synes vaskepulveret til Bambinomio er så dyrt. Vi bruker Blenda Sensitive Hvitt. Håper ikke det er for tøft for bomullen.

Vi bløtlegger ikke og bruker heller ikke tørketrommel.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6319638-flere-bambinomio-brukere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt Bambinomio i 3 måneder. Har ikke blitt nuppete eller rue. Men de ser jo ikke helt nye ut heller... Vasker med MioFresh (som regel på 60 av og til 40), for kjøpte med en pakke når jeg kjøpte hele bleiestæsjet på en engelsk nettside. Men nå er pakka snart tom, så da vet jeg ikke hva vi gjør. Vet du hvor mye en pakke koster om man kjøper fra Norge? Kluet med Bambinomio sitt pulver er vel at det er enzymfritt, det går ann å få tak i andre steder og, men vet ikke akkurat hvor. Vet virkelig ikke om det har noe å si.

Kanskje de kan prøve med Milo? Det er jo enzymfritt. Og det er jo uansett så skånsomt at det ikkje skader å prøve. Og skulle det ikkje gjere susen, treng ein jo uansett Milo når ein vaskar ull og silke, så det er ikkje bortkasta pengar, heller.

Milo blir like dyrt som MioFresh. Milo anbefales ikke på 60 grader (har spurt Lilleborg. Lilleborg mente også at bomull skal tåle Blenda). MioFresh koster 80kr hos medart.no Litt råflott synes jeg. Bytter heller ut bleiene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...