Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 De to siste dagene har jeg plutselig begynt å svi sånn i området rundt kjønnsleppene. Virker rett og slett som om jeg er litt sår. Noen som vet hva som kan hjelpe? Evt hva som gjør at det svir? Tenkte kanskje jeg kunne smøre med zink salve, men ble litt usikker om man kan bruke den "inni der".
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Kanskje det er en liten soppinfeksjon? Tror jeg ville ha prøvd med Canesten før zink salve. Kan du ikke svippe innom et apotek i morgen? Eller kanskje du har Canesten krem liggende? skader jo ikke å prøve.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Bor ganske langt unna apotek, så kommer meg nok ikke på det før over helgen. Har alcos anal liggende (sånn krem som brukes på hemorider). Kan det gjøre samme nytte som Canesten? Hovedinnlegger
bollenr3 Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 jeg ville ikke brukt hemoridekremen.... da bør du heller smøre på zink... selv om det heller ikke er å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå