klarforbaby Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 var hos gyn.på tirsdag,måtte ta en blodprøve..ringte i dag..og svaret var positivt. Men jeg måtte opp i gjen i morgen å ta en ny blodprøve..hvorfor det???? Får jo helt angst her...bare det ikke er noe gale. Har også tatt e hjemmetest.. CB..den var også positiv..Hva skjer??? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Hei du:) Det er nok for å sjekke om HCG nivået stiger så det viser at det vokser:) Ikke noe farlig,det har jeg gjort også Men lurer på om du fikk vite hvor mye den var på? Det er for å se om vi har hatt ett noen lunde likt svar altså Bare litt nyskjerrig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbaby Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2006 takk for svar..ble litt roligere.. skal ta nye prøver i morgen..skal høre hva de lå på. Da kan jeg gi deg beskjed Hva lå din på..ikke det at jeg skjønner hva det går i Når hadde du ikm..jeg hadde på lørdag..tok test for en uke siden og det kom ett klart kryss ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven og Gabriel Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Tok ikke blodprøve jeg, bare tester. Jeg tok min 1 test 2 dager før ikm og var til legen og fikk positiv test 1 d over ikm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbaby Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 14. september 2006 ja..jeg er hos spesialist..har prøvd i over ett år..skulle begynne på utredning..men det var godt å klare det selv.. Derfor så engstelig.. Veeeldig klar for baby ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå