fiona71*2pp Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Ok folkens, alle som e i min situasjon, me små puppa til vanlig, kan vel me handa på hjerte si at det e atskillig artigere å prøve BH og bikini toppa no ) Har fått så fiiin fin kløft at æ har nesten løst å ta bilde av dæm, og dæm gynge så flott av å til.. he he. No ska det sies at æ like former og puppa.. MEN, så har æ oppdaga nåkka anna da. I går da æ sto på badet og stelte mæ... og man studere jo gjerne saker å ting litt mer inngåanes for hver dag. Magen endre sæ jo me ei hurtighet æ aldri kunne trudd før Nok om det. Brøstvorten mine ser ut som om dæm har fått "rur" eller "skorpa" på sæ. Når æ prøvdeå vaske me en våt klut, så løsna det liksom nåkka... Å det så ut som om det va fin å rosa "hud" eller puppvorta under der. Dæm e ikke sår eller nåkka, så æ skjønne ikke helt ka det her e, å ikke tør æ å "skrubbe" vekk det her heller i tilfelle det faktisk blir sårt da ??!! E det nån andre som har oppdaga det her, eller opplevd det. Æ vet da søren men det ser nesten ut som om det har vært verk der kanskje ...nei æ vet ikke helt ka æ ska si. Men det e ikke ondt eller sårt eller nån ting. Bare irriteranes.. Nån som vet ka æ kan gjøre eller om det her e normalt??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Det der er helt normalt. Noen får det slik som du beskriver det, men noen er det så lite til at de knapt merker det. Jeg har bare litt som kommer ut, nesten som tynn voks. Det er ikke noe som er farlig. Jeg fjerner det, for jeg synes det er litt ekkelt og så lukter det av det... Det er sikkert litt råmelk som kommer ut!?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå