Piivo Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 men fikk ikke helsekort. Er ikke det litt rart? Han syntes jeg var tidlig ute, og mente jeg ikke skulle tilbake før i uke 12. Er ikke det litt lenge å vente med å få helsekort? Jeg glemte det helt selv, i alt det andre, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 tok du alle blodprøver og målte vekt og blodtrykk... eller mente han at dette og skulle vente til uke 12... ??? i så fall så er det ikke så rart du ikke fikk helsekort... Men hva gjorde du hos legen da, om dere ikke fylte ut helsekortet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piivo Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2006 Tok blodprøver og målte vekt. Leverte urinprøve. Prata litt om hvordan vi ble gravid (strevd en stund). Målte ikke blodtrykk. Jeg ville jo gjerne ha helsekortet, for å søke om fødeplass, men glemte det helt. Sløvt av meg, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piivo Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2006 Er i uke 6 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 hmmm...jeg fikk hele pakken i dag og er 8, 2 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 rart du ikke fikk det... men glemte legen din det og da, eller bare mente han at det skulle vente til uke 12..? rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 er du mange uker på veg da?jeg er 7+6 og har alt fått det,tatt masse blodprøver og alt.Merkelig at du ikke har fått det da,men har hørt at det er flere som har fått beskjede om og komme tilbake etter uke 12,synes det er tull min lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaiLarvik Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg var også hos legen i uke 6. Fikk ikke helsekort jeg heller. Tenkte ikke på det jeg... Hadde med urinprøve, tok blodprøver, målte blodtrykk. Skal tilbake neste uke, er da 9+6, så da får jeg det sikkert. Skal huske på å spørre ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piivo Skrevet 14. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 14. september 2006 Det kan jo godt være at han glemte det, og. Uff, jeg blir alltid så forfjamsa hos legen. Klare alltdi å glemme et eller annet. Får ringe i morgen og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #10 Del Skrevet 14. september 2006 Både denne gangen og sist fikk jeg helskort med en gang.Alt av prøver ble tatt første gangen selvom det var tidlig. Men nå skal man mye sjeldnere på kontroll en sist jeg var gravid. Min gang nr to er ikke før i uke 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muslingen Skrevet 15. september 2006 #11 Del Skrevet 15. september 2006 jeg var hos legen da jeg var 4+3 og fikk helsekort med engang. tok kun blodprosent, andre prøver og veiing og slikt venter han med til uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå