hønsemor Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg har nå i 4 uker gått og kjent på en vondhet/ømhet i bekkenet, men den siste uken har det blir mye mye vondere. Jeg har tidvis vondt opp på begge sider i lysken og vondt hele tiden i setet på høyre siden (bare litt på venstre siden), i tillegg til at det stråler litt neover i høyre fot. Dette kjenner jeg jo når jeg løfter (har en gutt på 2 år) og viss jeg stiger opp uten å tenke meg om, eller viss jeg vrir overkroppen uten å ta med beina. Kan dette være bekkenløsning/låsning eller noe i den dur? Har gått og haltet på jobb i dag... Prøver å ikke gjøre det verre og prøver å ikke løfte min sønn, men noen løft er jeg helt nødt til å ta. Håper noen vet! Og en ting til: kan det bli bedre av seg selv eller er det slik som jeg har hørt at viss en først får bekkenproblemer så blir det bare verre frem mot fødselen? Jeg er i uke 30.
gammel røy Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 høres ut som bekkenløsning.. min lege påstod at man ikke nødvendigvis bare blir værre dersom man er forsiktig, håper det er en trøst. jeg har dager som er helt smertefrie, og dager jeg nesten ikke kan gå (er i uke 33). bra info på http://www.lkb.no/
hønsemor Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 .... og en liten ting til: kan en bli dårligere i bekkenet av å ha sex? Håååper ikke det!!!
Murmeline Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Det høres ut som du har bekkenplager. Har du sett på bl-forum? Der er det mange som beskriver vondtene sine, og de varierer så utroooolig fra person til person. Min bl har forandret seg flere ganger, vondtene kommer og går litt, og forandres underveis i svangerskapet. Ikke lett å bli klok på bekken er min konklusjon. Det trenger ikke å bli verre, man kan godt tenkes at det blir det. Ikke press deg lenger enn hva som er godt. Personlig gjorde jeg unna den verste shoppingen tidlig, tilfelle jeg skulle bli ille og sengeliggende på slutten. Har sluppet det, har ikke blitt noe spes verre, men det er fordi jeg ikke tar i for mye/presser meg hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå