Gå til innhold

Siste sjanse til å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenker dere på ting dere burde gjort "for siste gang" før babyen kommer?

Jeg er så redd det er noe jeg burde gjort mens jeg har anledning, men som jeg ikke har kommet på. *gruble, gruble*. Jeg tror det blir lenge til kino-tur, restaurant/kafé-besøk (i begynnelsen hvertfall), Norway Designs-tur (en butikk med en lang, smal trapp ned i kjelleren) når babyen kommer i begynnelsen av oktober, og skal prøve å få med meg noe av dette i løpet av de tre siste ukene!

Hva har dere på listen deres over ting dere vil gjøre før den lille blir født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, der sier du noe... Jeg har vel egentlig ikke tenkt over det. Eller, jeg kommer på det av og til når jeg går og hviler meg litt etter jobb. Tenker som så at det er vel lenge til jeg kan være så impulsiv, gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil.

Men jeg har ikke noen spesielle "ting" jeg vil gjøre før babyen kommer. Kommer iallefall ikke på noe i farten.

Skrevet

Godt poeng!

Skal jammen tenke ut noen slike må-gjøre-ting. :-)

Skrevet

Sove mye!!! :) Og det å ta ting på sparket og gjøre akkurat det en føler for der og da.... Akkurat nå føler jeg bare for å bli ferdig med sv.skapet. 10 dager igjen!!

Skrevet

har ingenting jeg vil ha gjort, men har ting jeg gleder meg til å gjøre!!:) som å drikke vin, spise grandiosa igjen (liker d ikke når jeg er gravid) å kunne ha sex uten en mage i veien... det blir jo bare herlige dager!! pluss at jeg da har en liten krabat å holde meg med selskap mens gubben er på jobb!!:)

lever ikke et så spennende liv med butikker med trapper å sånt at jeg føler jeg går glipp av noe.. ikke er det restauranter eller kafeer eller kino her heller.. så ikke så mye som blir forandret her..

men har dere noe dere gleder dere til å få gjort igjen, etter ungen er ute? se tærne sine igjen? kunne barbere seg nedentil uten hjelp? klippe tåneglene selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...