Gå til innhold

Er alle så super glade?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingen ting...

Alle her inne virker som at de er i syvende himmel og alt er bare rosenrødt...

Synest virkelig alle det??

For min del, føler jeg meg helt elendig fremdels om morgen, synest egentlig at det å gå gravid er litt kjipt...Er døsliten på ettermiddagene, sulten eller uggen hele tiden, Hele meg er blitt en sutrekopp...

Og ikke snakk om alle tankene rundt dette..tenk det er nå det begynner, alt jeg ikke fikk tid til, hvor mye arbeid det kommer til å bli, tenk hvis faren ikke stiller opp, karieren jeg skulle ha...osv

eller kanskje det bare er meg...:(

håper på at når jeg skal til ultralyd at ting blir bedre, kanskje jeg i det heletatt skjønner hva som skjer.....???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6319155-er-alle-s%C3%A5-super-glade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært der jeg også, har gått mange runder med meg selv. Heldigvis så gleder jeg meg mer å mer nå! Det kommer sikkert du også til å gjøre, men det er jo en enorm forandring, så det skulle bare mangle om det ikke tok litt tid til å fordøye det!! Jeg var seriøst bekymra for at jeg ikke var gladere, orka ikke at noen gratulerte meg engang, fikk kjempe dårlig samvitighet for babyen, men det gikk over !!!!!

Jeg er utålmodig bare jeg. Synes det er kjedelig å gå gravid, selv om jeg ikke har noen særlige plager...

Blir mye kulere når ungen endelig kommer ut :-)

Ellers er jeg vel ikke superhappy og svever på noen sky akkurat. Jeg er som jeg pleier bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...