Gå til innhold

Flere jegerenker her da??? Er vel snart jakt , og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennene drar ut oppi skogen med eller uten gravid dame/kone.... :)

Jeg bekymrer meg ikke da han er ganske nær og jeg får ene walkien for å nå ham på hvis det skal skje noe, men alle er jo ikke like heldige....

Flere i samme situasjon kanskje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada jegerenke her også.

Men det er 6 uker til termin til meg da så jeg er ikke så veldig bekymret for at noe skal skje mens han er på jakt, men hvis det skal bli noe så er han bare 2 timer borte fra meg.

Er blitt vant til jakt sesongen nå så det skal faktisk bli godt å være litt alene også

Skrevet

Jeg har 5 uker igjen, men tror det blir før, så jeg synes den jaktradioen er trygg....

men skal det skje noe, så er vel de på sykehuset uansett ikke interessert til å ta i mot noen før man virkelig er i gang lell, så det er vel ingen fare.....faren er at det er 2 og en halv time til sykehuset.... :)

Skrevet

OG....jeg har fått beskjed om å klipe att til etter 2 oktober, for da er min så og si ferdig, bare helger deretter.... :))

Skrevet

Lang vei til sykehuset ja, da kan jeg godt forstå at du blir litt bekymret.

Får håpe det ikke skjer noe før han er ferdig da. Du skal føde på St

Olavs eller??

Det skal jeg også

Skrevet

Jepp....St. olavs ja....skal bli arti å se hvordan de har fått det på det nye pasienthotellet.......

Skrevet

Det er kjempe fint der, et vennepar av oss fikk i april og de var der og det var kjempefint.

Gleder meg faktisk til å være der, alt er nytt og bra. Bedre enn den gamle føden.

Blir spennende fremmover nå.

Når har du termin?? Hvor bor du siden det er 2,5 time til st olav??

Skrevet

hei!

ville bare melde meg på i jaktenke-klubben. har termin om 1 uke, så jeg begynner å bli litt nervøs når han skal lenger vekk enn et par timer. satser på at han holder seg innenfor mobil-dekning....

Skrevet

Terminen er egentlig den 20 oktober og bor på røros...........Må også ta forbehånd om glatte veier hvis det blir regn og det fryser på....terminen din da?

Skrevet

Jeg har termin den 27 oktober. Håper bare snuppa vil komme litt før, begynner å bli litt lei nå.

Ja det kan være vinter og glatt i den tiden så det er best å være føre var. Har heldigvis bare 20 min til sykehuset jeg da. Bor på Malvik

Skrevet

Jeg bodde i hommelvika ( mostadmarka) i 11 år før jeg flytta..... Kjenner mange i malvik....er du gammel da?

Skrevet

Kjenner ikke så veldig mange her, flyttet hit for 2 år siden.

Jeg og mannen min kjøpte et hus på hundhamaren. Trives veldig godt. Kunne ikke tenkt meg å bo en annen plass.

Jeg er 26 år og venter min første, gammel du da og er det din første??

Ser du også venter jente.

Skrevet

Jeg ble akkurat 27 og venter min andre.....har ei jente fra før også som begynte i 1. klasse nå i høst....bare pass på tida godt, for den går veldig fort...Skummelt fort!!!

Og hun fikk det som hun ville, for hun hadde lagt inn bestilling på søster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...