Gå til innhold

noen som har bestilt fra nøstebarn???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt fra Nøstebarn flere ganger enn jeg liker å tenke på, hihi... for det er jo ikke verdens billigste butikk.

Jeg har handlet både på nettet og i butikken deres her i Bergen, men flest ganger på nettet.. og jeg er superfornøyd!

Varene kommer raskt og enda viktigere: det er produkter av veldig god kvalitet og som varer leeeeenge.

Jeg har klart å ødelegge en ullfleecedress ved å vaske den feil, så vask ullen etter Nøstebarns anvisninger, så har du produkter som varer nesten evig.

En ting som er kjempebra med ullfleeceklærne (de har masse ytterklær av dette) er at de ikke er brannfarlige slik som vanlig fleece er.

Jeg var innom Polyrn (?) og Pyret sist lørdag og på all babyfleecen står det advarsel: keep away from fire. - og disse klærne er like dyre som Nøstebarn sine!

Jeg anbefaler Nøstebarn. Man kan helt trygt bestille fra nettbutikken deres. Lykke til!

Annonse

Det tenker jeg også.. så har handlet noen trøyer, brillebukser og strømpebukser der til babyen i magen.. Pluss lammeskinn, et pr sparkebukser, ammeinnlegg, to luer, noen sokker, votter og sikkert enda mer...

Har akkurat bestilt en strømpebukse og et par gode votter til 6-åringen også..

Så fint å høre noen som er fornøyde...Desverre har ikke jeg vært så heldig med dem, men er kanskje et untak jeg.

Bestilte flere julegaver der i fjor til tantebarnet og min egen baby. Bl.a strømpebukser, disse ble slitt i stykker med en gang, enda barna hverken krabbet el gikk. Ringte inn og fikk beskjed om at det måtte jeg bare regne med, ok det men ikke etter 1 mnd. Skrev nytt brev til dem, fikk aldri svar, men så sendte min mann et brev, og jammen fikk jeg ikke to stk nye strømpebukser her om dagen. Det var jo snilt gjordt, men kjedelig 8 mnd etterpå og i samme str som ble sendt inn. Kan jo ikke bruke dem nå.

Vel vel, det var min storry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...