Gå til innhold

En oppmuntring til dere som er bekymret for vekten:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la på meg 15 kg i løpet av svangerskapet og følte at jeg aldri kom til å få tilbake fasongen min. Vet at 15 kg ikke er sååå mye, men jeg la på meg en del på rumpe og lår - noe de fleste gjør. Uansett: Nå er det 10 dager siden jeg fødte og jeg har allerede gått ned 10 kg. Jeg ammer ganske ofte, men spiser kake eller snop hver eneste dag. Magen er også nesten flat igjen. Så ikke tenk på vekta jenter, men nyt den siste tiden - kiloene forsvinner fort nok ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at det går an for noen. Jeg har måtte slite for kiloene hver gang. Denne gangen lovet jeg meg selv at jeg ikke skulle gå så mye opp i vekt, men den gang ei, de sniker seg på. Min trøst er at dette blir den siste gangen jeg må på slank, så det går nok bra. Hører det er en del som det bare renner av, og de er MEGAheldige.

Skrevet

Ja, det er jo ikke alle som er like heldige selvfølgelig. Var kanskje litt dumt av meg å skrive det på den måten... men det var ment som en oppmuntring i alle fall :) Og somm@r: Du er jo kjempeflink som klarer å gå ned igjen hver gang da...jammen meg ikke alle som gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...