Gå til innhold

Lakserolje.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har erfaring med det? Har så lyst til å prøve, flere jeg kjenner har fått satt igang fødsel. Er over termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke prøvd, men har lyst å prøve det selv... men har hørt at det skjer ingenting med mindre du er moden! når har du termin da?

Skrevet

Er 4 dager på overtid, tok 4ss nå i ettermiddag....virker iallefall på magen....

Skrevet

oi...du skal ta maks to ss om gangen...får håpe du blir mer enn god venn m toalett og bøtte idag...

Skrevet

Hva skjer da? Har fødselen startet?

Tvi tvi....hi hi :)

Skrevet

Tok masse lakserolje på overtid i forrige svangerskap, men satte ikke i gang noen ting! Men har hørt om andre det har virkert på...

Skrevet

Ja, dette er jeg spent på hvordan går. Har en venninne som har tatt det med begge sine - det er flere år siden - og de kom. Men da var hun moden og hodet var festet.

Har også hørt at en skal starte med 2 ss. Siden du har tatt 4 er jeg veldig spent på utfallet. *venter på oppdatering* :o)

Skrevet

Glemte å si at min venninne tok 5 skjeer. Litt mye kanskje? Men det funket.

Skrevet

jeg har prøvd og anbefaler det ikke!! I værste fall kan du starte en LAAAANG varig fødsel fordi du egentlig ikke var klar..Det skjedde ihvertfall med meg..

Skrevet

Florry - tok du det før terminen din? Hørtes ikke ok ut med laaang fødsel nei. Har hørt at noen sier du får for rask fødsel også.

Skrevet

anonym..........!!

skjedde det noe... ble det noe fødsel??:)

Skrevet

Nei, jeg tok det 9 dager på overtid. ting startet samme kveld, men var ikke ferdig før etter 2,5 døgn. Har også hørt det kan være farlig hvis man ikke er moden...

Skrevet

hvilke lakserolje kjøper man?

var å så etter i dag men det var jo så masse forskjellige,lactulose har jeg hørt gravide kan ta uten at det skjer noe...jeg så de hadde dette her i tabletter også, bør jeg ta flytende...hm...og hvilket merke:) ?

Skrevet

min jordmor ville ikke anbefale lakserolje. Hun hørtes litt sjokkert ut når jeg sa det er mye snakk om det her inne. hun mener det kan resultere i styrtfødsel som ikke er bra hverken for mor eller barn. jeg ville ikke tatt den risikoen.

Skrevet

Jeg starta med ei barne skei på morgenen tok så ei barne skei på ettermiddagen..Var moden og hadde 2 cm åpning.Starta fødselen med dette to ganger.Men anbefaler det ikke.En må være moden og klar ellers hjelper det ikke.Det stresser bare babyen.Naboen min drakk ei halv flaske.Det enda med ett hjerne skada barn.Hun ble rasende på meg da hun hørte jeg hadde tatt lakserolje.En skal iallefall ikke ta mer enn 1 ss.

Denne gangen slipper jeg å tenke tanken på lakserolje.Skal ta ks .0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...