Gå til innhold

Anonym?! dette er jo komisk

snart5bare89

Anbefalte innlegg

Jg har lest og svart på noen av innleggene nedover her og lest alt det negative du har skrevet. Jeg har faktisk visst en del av det til min mor på 47 og min søster på 26 også... De er vell voksene...

Å de mener det samme som alle andre her inne at det du holder på med er helt bak mål....

at ungene våre bør blitt tatt opp av barnevernet? At vi føder fremtidige sosialklienter? Jeg har en del venniner som har vært innom barnevernet forde foreldrene deres hadde problemer, ikke fordi at de var unge. Nei tvert i mot. Men de alle har en ting til felles utenom å ha vært innom barnevernet og det er det at de hatet det! De har havnet mer på kjøre de som har vært innom det systemet enn min kjæreste sine brødre som begge kom til verden før moren fylte 18 år.. For min "svigermor" var 16 når hun fikk sin første og han er idag veldig høyt oppe i militæret i marinen. Neste mann fikk hun som 18 åring og han tjener kjempe bra med penger, mer enn de fleste i hans alder!

Så veldig mye av det du påstår er ikke fakta i det hele tatt..

Å når du spør hvor foreldrene våre har vært henne?? ka er det for noe då? Det er ikke en mors plikt å passe på at datteren ikke har sex.. Når jeg fortalte min mor at hun skulle bli mormor igjen ble hun litt skuffet og det kom som et sjokk på henne, men no så gleder hun seg til å bli mormor å står bak meg og min kjæreste hele tiden.. Å det er noen som er modene i en alder av 16-18 år du kan ikke si at alle ungdomer er umodene bare fordi at de er unge...! Det er jo forskjellig fra person til person...

Jeg gleder meg nesten ennå mer til min lille jente kommer til verden selvom hun ikke var plannlagt, for det er nemelig folk som deg som gjør meg sterker som gir meg mer pågangsmot.. For da får jeg ennå mer lyst og visse sånne som deg at i unge kan bli gode mødre vi også...

(sikkert mye rot og skrivefeil men jeg måtte bare få alt ut)

Ellers til dere andre unge mødre/planlegger jeg ønsker dere lykke til ;-)

Fortsetter under...

Der sa du det!

Barn av unge mødre greier seg like bra som barn av eldre mødre. Jeg har hele tiden sagt at jeg er kjempe glad for at min mor ikke er "gammal!". Hun er 36, og jeg er 17. Og jeg skal også bli ung mor, men har lovt meg selv å bli myndig først. Om jeg greier å vente da... :)

Hun anonym er skikkelig frekk! Hun kan heller holde kjeft! Istedenfor å skuffe så mange!

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...