Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet en stort sett kan se det i uke 17, men kan være de kan se det et par uker før. Er det ikke i uke 13 kjønnsorganene utvikles?

Skrevet

Satt og leste på 1.trimester at en som var 10uker på vei hadde vært på ultralyd. Legen trodde han kunne se kjønnet da, men var litt usikker.....

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

UL spesialisten e går til sa at det ikke var vits engang å prøve å se noe liv før etter uke 16, 1)fordi det ikke alltid er skikkelig utviklet 2)Kjønnsorganene pleier å være veldig hovne så legen kan ta feil..

Skrevet

Jeg fikk beskjed av de som skal ta ultralyd at de nok ikke kommer til å greie å se kjønnet på babyen. Synes det er rart, siden ultralyd er først i 19 uke. Kanskje det var for å holde forventningene nede. Jeg trodde man kunne se i 17 uke.

Skrevet

Jeg syns uke 10 høres litt utrolig ut... kjønnsorganene dannes vel ikke før rundt uke 11 mente jeg å ha lest en plass. Kjønnsorganene til gutt og jente er visstnok veldig like frem til ganske lenge mot den ordinære Ul'en. Men jeg vet ikke, for all del. Kan godt være de så det..

Så hun på 1 tri hadde fått beskjed om gutt.. det gjorde vi også i uke 12+6. Men der var det nok bare klitoris som var hoven som JM snakka om. For vi skal ha jente i følge UL 18 +5 :-)

Skrevet

Jeg var på ul for 2 uker siden, da i 15 uke. Er sikker på at jeg da så at det er en gutt!!

Legen mente at jeg så rett :-)

Skrevet

på ul i uke 15 sa de gutt til meg men på den ordinære ul i uke 18 fant ikke legen noen tissefant eller guttegreier:) og han mente da at det var ei jente. Har også hørt etterpå at i uke 15 kan jentetissen være så hoven at det ser ut som en guttetiss :)

Skrevet

Hei

Jeg var på ultralyd i går. Da var jeg 14+1 dag. Legen sa først at det var tvilsomt at vi kunne se hvilket kjønn det var, men da jeg ble undersøkt så såg han at jeg er gravid med en liten gutt... Veldig kjekt at han kunne se det så tidlig. Blir kjekkere å være gravid for jeg forstår det liksom litt bedre når du vet kjønnet. Legen sa at han var 95 % sikker på kjønn, og at han låg veldig bra til.

Når skal du på ultralyd?

Skrevet

jeg var også på ul i går,(14.4)uke 15 ifølge bim.. han så først en knopp,vmente 60%sjanse for gutt, babyen rørte så mye på seg,at legen så det bare bedre og bedre.så han ble veldig sikker i sin sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...