Gå til innhold

Ringerike

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei jeg så ikke deg jeg heller mandy. så ikke stort av butikken i grunn. hadde tenkt å kjøpe ammepute å men kom meg rett og slett ikke bort i den siden av butikken med det og klær.

som sakt hadde det ikke vært for mannen min så hadde ikke vi fått kjøpt noen ting for jeg bare surra og fant ikke ut hvordan jeg kunne komme meg frem. har tenkt meg en tur i morgen å.

jeg hadde ikkke i min villeste fantasi trodd det skulle bli så ille da. regnet med en del folk men dette var jo helt for ille. foresten datteren min ble kjempeglad for det nye setet sitt og vi er også fornøyd med at vi rak å få oss en slik reiseseng. for det hadde vi ikke ikke at det kommer til nytte i begynnelsen men nermere neste sommer skal vi jo på ferier og slikt. da er det kjekt å ha og til en tredjedel av prisen så kunne vi ikke la være.

når den gjelder ull undertøy så pleier jeg å handle det i danmark finner ofte det kjempebillig til feks 20,- plagget der og ikke noe tullekvalitet heller.men er det tom og trine babyshop kjører for det har de jo på ev. sparkjøp å. og de pleier vel ikke akkurat å være så dyre på ting.

foresten var så kake syk i dag at jeg har bakt deilig klissete sjokoladekake i dag. men da den endelig var ferdig var jeg ikke kakesyk lenger smakte et lite stykke bare. gubben og frøkna satte til livs en del men det er enda mye igjen, håper jeghar lyst på den i morgen.hihi. så teit og ikke orke noe når man endelig kan spise det. jaja.

er det ingen som har hørt noe fra 4 oktober, nå har hun vært borte lenge. håper det går bra med henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også tenkt på 4 oktober i det siste, for jammen er det lenge siden hun har latt høre fra seg :o)

Hadde og ment og få bakt kake i dag, men orka ikke mer enn og finne frem mikseren og ingridiensene. Da var jeg utslitt allerede liksom!

De har ikke tom og trine, men troll og joha(?) ulltøy på babyshop. Har kjøpt en del til barna av tom og trine før, syns det er veldig ålreit, men de fører ikke så små str. Noe av det lå på ca samme pris, men de hadde tilbud på noen bodyer fra troll på babyshop.

De hadde ganske mange ammeputer fremme da jeg var der i kveld. Kjøpte ammepute på happyland, svinesund, for en stund siden. En sånn stor en, som jeg betalte 189,- for.

Sitter og ser på SOS barnevakten på TVN, det er sprøe tendenser det vel! Hjelpe meg!

Skrevet

Vi dro ikke på babyshop idag, typen har fått infulensa...

D høres ut som d var slitsomt med så mye folk!!

Vi har gått en tur idag da:-)

Vi får ta babyshop en annen gang....

Ja, da er d ikke lenge igjen for deg mandy.

Sa han noe om str på babyen nå?

Klem:-)

Skrevet

Legen målte ikke ordentlig nå. Men i følge kurver og det han målte sist gang så trodde han fortsatt på litt over 4 kg. Nå er jeg trøtt. Hils mannen og si god bedring. Skal ringe føden i morgen og forhåpentligvis få litt akupunktur. Spurte legen om han hadde troen på det, og det virket det som om han hadde.

God natt alle sammen.

Skrevet

sovet lite i natt har klart å dra på meg en skikkelig forkjølelse. ikke noe deilig. ja ja sånn går det når man ikke kler på seg skikkelig og tror det er sommer fordi det fortsatt er varmt, selv om luften er spiss. at jeg aldri lærer.

Skrevet

Uff så kjipt å bli forkjøla sjiga, god bedring:-)

Hvordan går d med deg mandy? Ringte du føden?

Idag har vi hatt besøk fra Hamar...

Håper d er bra med dere, klem:-)

Skrevet

jo da her er alt vel. forkjølet er jeg hoster som bare det men det har jeg da prøvd før. værre er det at jeg får kynnere når jeg bøyer meg og feks: smører leggene. ergo jeg er blitt pleie passient og mannen må fint smøre leggene mine. er pokker så irritert på gravid belte til bilen klarer ikke bytte det over lenger for jeg får ikke puste og jeg får kynnere når jeg skal stå slik å bøye meg.

det positive med det er vel at når ejeg endelig blir fødeklar om en halv evihet.og da en gang er lei kan jeg jo kansje bruke dette som en metode å få igang fødsel på. knis.

Skrevet

Stakkars forkjølet da... Uff elda verre er det at det går omgangssyke rundt omkring. Innbiller meg at det må være veldig deilig å få når man skal føde.. Jeg får det nesten alltid når noen i nærheten har det..

C-millan; mente du ringe føden ang akupunktur? Det har jeg i alle fall gjort. Fått det to ganger nå og skal kanskje ha i morgen. Merket ikke noe til noen endringer etterpå, murringer eller noe.. Kanskje det ikke biter på meg? To dager til termin og jeg venter i spenning.

Endelig fått sett litt på Babyshop. Veldig masse fint!!! Kjøpte meg noen flere vaskekluter og et helseteppe til. (ikke det helt store innkjøpet, men alt er jo i grunnen klart..)

Snakkes!

Skrevet

næmmen mandy har du ikke fått igang mere action enda. hmm tenke tenke tenke. du kan låne lit av mine kynnere det er bare og bøye seg og holder du dem der lenge nok bør det vel skje noe knis

har vært innom babyshop jeg å og fått titta men kjøpte ikke noe da. hadde lyst tilå kjøpe troll dress men kom på at kappal sin hadde bedre resultat i testen og den er billigere. dura bort dit og tror du ikke denne utbygginga har gjort så de ikke har noe babytøy og heller lite barneklær og hvertfall ikke noen dress der får se i sanvika neste gang jeg er der. har jo god tid på meg når det gjelder det for det er jo ikke så kalt ute neda.

men jeg falt skikkelig for de derre troll ullflies dressene til babyer på babyshopp. bare synd gubben var med og sa nei de er alt for dyre. men de var søte rosa til jente og grønn til gutt. herlige. og ja ikke billige men noen ganger er jo det lov å bare jeg får tatt turen alene.hihi

Skrevet

Uff, forkjølet og plaget med kynnere??? Ikke akkurat noe drømme Situasjon spør du meg. Det pleier og lønne seg og dra på handletur uten gubbe har jeg funnet ut, spesielt om det er noe som kanskje koster litt :o)

Håper virkelig det skjer noe hos deg snart mandy. Er det i morgen du har termin??

Skrevet

Mandy jeg fikk 1. akupunturen av jm når jeg var der, så ringte jeg den andre gangen selv...

Hvordan går d med deg mandy?

Viktor er 19 dager:-)

Håper d er bra med dere andre, stoore klemmer:-)

Skrevet

Ajas; Joda ikke noe mangel på kynnere her heller, men baby kommer jo ikke ut av kynnere... Buhuuu.. I natt var jeg våken med vonde tak (tullerier som jeg kaller de) hvert 5. min, helt regelmessig helt til halv fem. Sovnet av utmattelse. Borte når jeg våknet. Hadde da vondt i magen ryggen og ned i bena helt regelmessig. Irriterende.. Sovet i dag.

Ang de dressene på kapp ahl så fikk jeg kjøpt den til jenta mi. Men det var rett etter testen kom ut. Her i Hønefoss. Var i det hele tatt veldig søte farger på det ulltøyet fra Troll ja...

C-millan, joda er godt igang med akupunktur også.. Skal ha i morra regner jeg med, om de har tid. Blir Gro da, men hun er visst flink til å sette nåler har jeg forstått.. Hvis ikke det blir fødsel i natt? Håpe håpe...

Hvor er ballong? Lenge siden vi har hørt fra deg.. Gjett hvem som skal spise feit kake på Peppes i kveld? He he. Føler tiden renner ut når det gjelder muligheter for sosiale kvelder med jentene utenfor husets fire vegger..

Skrevet

Joda termin i morra Ajas. Glemte å svare på det. Satser på å treffe akkurat.. Har du det bedre?

Skrevet

vi har blitt enige om navn på gutten. endelig. tror jeg.

det ser ut til å bli en liten Sander Elias. og hvis de tok feil på ul så har vi jo hatt jente navnet klart så. nå går det ann å bli fornøyd.puh

får sende mandy litt føde støv å håpe det hjelper snart:)

du da ajas du begynner vel å bli klar snart du å.

19 dager er det så lenge siden viktor ble født. waaaao tiden går fort. bare ikke min da.

har hatt rydde rush i dag kom plutselig på at det var greit å komme igang med noe av inspurten. få noe å gjøre, men ble fort sliten da.hihi

er så trøtt jeg, ser ut til at jeg må ta kvelden snart allerede nå før ni. jaja jeg har jo holdt på litt i dag så......

Skrevet

Sander Elias er fint!!! Sander ville vært et av mine forslag også, hadde det ikke vært for at noen i vennekretsen allerede har brukt det..

Fødestøv i min retning hadde ikke vært så dumt. Vært på føden og fått modningsakupunktur. Spørs om den biter på... Møtte Ajas.. Håper du får hvilt deg litt da Ajas.. Syns så synd på deg.. Når jeg tenker på deg så føler jeg at det ikke er noe problem å være meg, selv om terminen er passert og sånt... Klemmer til deg.

Skrevet

Hei hei!

Nærmer seg for alle oss nå, selv om det ikke føles sånn...synes det er så lenge til termin, men synes allikevel dagene går fort. Er det rett at det er sikkelig guttgjeng som blir født nå, Ajas som venter jente og jeg som ikke vet..? Sist jeg fødte des 2003 var vi en sikkelig jentegjeng:) er så spent jeg, nå er det egentlig det jeg tenker mest på , hva slags kjønn det er...

Jeg har vært hos kiropraktor og skal si det hjalp! Hurra, klarte faktisk å gå normalt igjen da jeg gikk derfra, men det henger seg fortsatt opp i ryggen og bekkenet-værst om natta egentlig..( må jo klage litt).

Håper det står bedre til med Ajas, stakkar har du ikke noen som kan passe små trollene litt så du får sove!!!! Vil du ha litt hjelp???Si i fra!!!

Skal vi møtes igjen neste uke? Kanskje C-millan og Viktor vil være med?

Ja ja , det var noen ord fra meg, fødestøv sendes opp gata til Mandy!

Skrevet

Jeg har mye fødestøv som jeg vil sende videre, og jeg regner med at d er en god del siden jeg brukte så kort tid på fødselen...

############################################################################################################################# Lykke til...

Jeg vil gjerne være med på treff må bare snakke med typen....

Ajas, hvordan står d til med deg?

Håper d går bra med dere alle:-)

Viktor sover i vippestolen nå:-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg lever jeg :o) Har ikke orket og sette meg ned foran dataen før nå. En blir ikke akkurat mer uthvilt etter ei natt på sykehuset mener nå jeg.

Har masse hjelp til og passe barna, men jeg får ikke sove pga at alt blir tydligvis værre når jeg prøver og legge meg.

Har kjøpt gjær i dag i håp om og få laget rundstykker i morgen. Det har hjulpet på få i gang fødslene sist, har sikkert ikke så flaks denne gangen :o)

Du da mandy, skjer det ingenting nå heller?

Hvordan gikk det med deg i dag sjiga?

Helt sikkert godt og kunne gå normalt igjen ballong, får håpe det holder en stund da :o)

Kan prøve og bli med på et treff til uka jeg :o)

Nå skal jeg prøve og få sove litt.

God natt :o)

Skrevet

hei sann. det gikk bra det var ikke noe og bekymre seg over og jeg fikk en ekstra ul på turen.

det var kjempe kos og nå har vi igjennsett testikler og en liten tiss. så nå er vi sikre. desuten fikk vi e fint bilde av ansiktet og vi så at lille mann gjespet. så søtt.

forkjølelsen er litt bedre og jeg har ikke vært oppe mer en 2 ganger i natt, tror jeg. så det var godt. og har ikke hostet så ille i natt og i dag.

haha for en tid tilbake fant jeg ut at jeg skulle hekle et babyteppe, kan ikke hekle og ga fort opp. men viste mamma at jeg ville ha et slikt et. hun kan heller ikke hekle men hun har jammenmeg heklet 16 av rutene for meg. hun gir ikke opp så lett da. fikk nettopp beskjed om å kjøpe mere garn og trur dere ikke surre meg har klart å rote bort den hvor det står hva slaks garn jeg hadde gitt henne da. må jo finne det.hmmm

gikk det bra med deg ajas? jeg kom på det da jg dro fra sykehuset i går at mandy skulle ha modningsakkupultur i går så jeg regnet med at dere kunne treffe på hverandre. det var nesten full bim treff på sykehuset i går. knis.

Skrevet

forresten apropo treff til uka. da er det høstferie for frøkna. men jeg vil gjerne være med, bare jeg blir frisk igjen, har ikke feber eller noe men forkjølelsen gjør meg ikke akkurat energirik for å si det sån. og det er sikkert greit å ikke smitte dere hlt sånn som jeg hoster.

jeg kan ikke torsdag og fredag. og akkurat den uka passer det nok best på kveldstid.

Skrevet

Vi blir gjerne med på treff, passer onsdag eller torsdag for oss:-)

Er d ingen andre som får baby i sept, mandy skjer d noe hos deg?

Eller blir d okt på deg?

Lykke til.....

Klemmer:-)

Skrevet

Håper jo virkelig det ikke blir oktober på meg da... Håper ikke jeg kan treffe dere til uka, men kommer om ikke noe skjer..

Sakl på foreldremøte i kveld på barnehagen, første gang. Spent på hva de pleier å snakke om da. Både jeg og min kjære får dratt, har barnevakt.

Skrevet

Jeg trudde at jeg kom til å gå over tiden, var psykisk klar for d..

Mandy du har trodd at du føder før tia,værre psykisk da kanskje....

Jeg håper virkelig at d skjer noe.. Lykke til:-)

Skal vi ha treff onsdag eller torsdag?

Klem

Skrevet

onsdag passer fint for meg, men jeg kan som sakt ikke torsdag.

Skrevet

Hei og hopp!

Alltid koselig med en UL da sjiga :o) Forresten, Sander Elias er kjempe fint navn :o) Kjempe fint at du føler deg bedre.

Syns ikke det var så ålreit med UL på mandag jeg, var jo selvf kjempe fint og se at Mathilde har det bra, men fikk jo og beskjeden jeg har hatt helt mega angst om å få da, at hun blir mellom 4200 og 4500 om jeg går fult ut. Fikk og beskjed om at jeg hadde litt lite fostervann, har det egenlig noe og si??? Legen sa bare: Her var det litt lite fostervann gitt! Mer sa han ikke om det.

Jeg håper og regner med at det går bra med treff på onsdag, men helst etter seks en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...