Gå til innhold

Ringerike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. D syns jeg hørtes veldig rart ut at du ikke kan få modnigsakupunktur før i uke 40...!

Ja, vi koser oss veldig. Idag har vi vært på besøk i barnehagen, han gutten som jeg var på der ville ikke gå vekk fra babyen:-)

Ja, jeg kan sikkert være med å gå en tur mandy.. hvor og når?

Håper d er bra med dere alle sammen...!

Stoore klemmer fra meg og lille Viktor:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg hatt det mildt sagt forferdelig! Har måtte krabbe/åle meg ut på do pga det har gjort så vondt og prøve og stå. Vært skikkelig kvalm og utenfor. Det er så utrolig kjedelig og ha det sånn! Blir sprø av det jo!!! Magen er konstant på sprengnings punktet, skikkelig stein hard.

Nok syting!

Har tenkt masse på kake i dag, til tross for kvalmen :o) Det var super godt i går altså! Samboeren fikk sjokk da jeg sa jeg hadde spist opp et helt stykke. Orker vanligvis ikke et halvt et en gang. Kjekt og ha en mage og skylde på :o)

Mamma har vært her en snar tur med baby pakke fra en "gammel" tante i dag. (tanten til mamma altså) Det var en lyserosa sparkebukse med bamse på og en hvit body med litt rosa pynt på, super søtt altså :o) Har kikket en del ganger på det i dag ja :o) Forhåpentligvis ligger det et lite nurk i de klærne i løpet av 27 dager :o)

SUKK.....

Skrevet

D er lite aktivitet her..! Spennende å følge med på dere hvordan dere har d.

Nå er d ikke så lenge til mandy har termin..., da går d fort for resten også:-)

Her hjemme går d veldig bra, vi koser oss så mye...

Lykke til alle sammen,stoore klemmer:-)

Skrevet

Det "stopper" litt opp til tider inne her ja :o)

Godt og høre dere koser dere fælt :o) Kanskje litt frekt og spørre men, går ammingen bra eller? Er så spent på hvordan det kommer til og gå denne gangen selv.

Skrevet

hei igjen.

huf i dag er ikke dagen min. sitter å furter over tapt søvn, før var altid mannen min den som sovnet sist og sto opp først lå litt våken om natta. vel han sover enda.

nå har det jo en god stund vært slik at jeg er våken når han sovner,vokner masse om natta, pga do, legg kramper og halsbrann. men nå har jeg bare begynt å være våken sånn midt på natta uten at det er noe, mye rare tanker som suser i mørket kan jeg si. og fra mellom 5 og 7 så sover jeg egentlig ikke mer bare prøver. ligger å venter på at kl. skal bli nokk til å stå opp, eller at resten av huset våkner. er så lei er jo skikkelig trøtt og sliten om dagen og det er ikke akkurat rart når jeg ikke sover skikkelig. så nå sitter jeg stup trøtt og bimmer har vært våken siden 5 plus tre ganger på do og et par legg kramper og den ilosofiske søvnforstyrrende våketimen mellom 1 og 2.

men jeg må få opp humøret, vi skal kose oss i dag det er jo lørdag.

det var furte innlegget mitt.

sa du kake, jeg har å lyst på kake i dag kunne gjerne droppet frokosten for det, men det er ikke så lurt da.

ajas hvordan går det med deg i dag da fortsatt like vondt? håper det går bedremed deg det hørtes jo ikke godt ut. du har liksom nok fra før.

C-millan si i fra når du er klar til å være med på treff, er så nyskjerrig på lille victor. det høres jo ut som det går veldig fint med dere.

mandy siden du ikke får modningsakkupultur får vi blåse litt føde støv på deg. Blåse blåse blåse.....

4 oktober, hvis du er innom lurer fælt på hvordan det går med deg.

balong det var koslig å bli litt kjent med deg takk for at du kjørte meg hjem.

Skrevet

Amminga går veldig fint...! Han heter Viktor med K...!

Jeg trur typen har fått fødselsdepresjoner, han tåler ingenting!!

Alt er bra med oss, vi koser oss som bare d:-)

Klem:-)

Skrevet

Det var den søvnen ja! Tror ikke jeg husker helt hva det er jeg :o)

Siden onsdag har jeg ikke sovet i det hele tatt, men det er faktisk ikke sånn super ille. Tror jeg har fått treninga på dette nå :o) Ellers er ikke ting helt som det skal med denne kroppen, men det går vel snart over håper jeg :o)

I dag tenkte vi at vi skulle prøve og ta en liten tur på tivoli. Frøkna vår blir helt vill bare vi kjører forbi :o) Så tror jeg nok at jeg må få mamma til og bake en kake til meg i løpet av helga. Tenker vel snart ikke på noe annet tror jeg :o)

Skrevet

unskyld du skjønner jeg er vant til å skrive victor med c. men skal prøve å huske det heretter,

unskyld lille viktor, jeg skal prøve å skrive navnet ditt riktig.

dere får kose dere videre.

Skrevet

ååååååååååh det var det jeg glemte på burikken jeg ville lage meg kake æsj nå går ikke det. hvorfor må denne kaken terorisere meg, sulten.

jaja i dag skal vi spise taco til middag det får holde det.

Skrevet

Kake ja.. Vurderte sterkt å dra på peppes torsdag og spise kake. Nå har jeg fått med meg venninner dit i morra kveld for å spise kake. Den er bare utrolig deilig den Oreo dream-saken... Nam nam.

Vi var på tivoli i dag. Var veldig bra. Første gangen lillejenta vår egentlig turte å prøve de karusellene som var for de minste. Har vært rimlig pysete før.. Etterpå ble det lunsjing i byen.

Hatt endel murring i rygg og mage igjen i dag. Men tror ikke det skjer noe ennå. Kanskje vi kan går n tur mandag i området oppe hos deg C-millan? Jenta mi har fri mand og tirs pga planlegging i barnehagen, så hun må få være med. Vi kan meldes i morra kveld? Hils den deprimerte pappaen og lille Viktor da..

Skrevet

Ja, d vil jeg gjerne mandy:-)

Vi har hatt besøk av min søster og mann og 2 barn + min bestemor:-)

Her går d bare bra...

Håper d er bra med dere andre, stoor klem:-)

Skrevet

Hei alle sammen!!! Har dere fått bilag til avisen i posten der det står om åpningen av Babyshop på torsdag? Jeg er der kl ti jeg. Kanskje jeg ser dere? Masse tilbud på vogn seter noe klær, ullundertøy, ammeBH osv.. Men vi som er så nærme termin mangler vel ikke stort antaglig.. Tenkte i alle fall ull til storejenta mi. Er også generelt bare nysgjerrig og utålmodig etter å komme i gang med fødsel. Skal til legen den dagen, håper han kan få noe til å skje da, Også skal jeg ringe føden i dag nok en gang om den der akupunkturen. Er i 40. uke i dag!!

Var Og gikk en liten tur på Hallingby med C-millan i går. Lille Viktor ser ut til å være verdens roligeste baby, Sååå søt atte.. Hadde med meg datteren min og hun synes det var veldig stas med babyen.

Skrevet

Hei hei! Har du fått bilaget med avisen i dag om babyshop eller?

Skrevet

Ja bilag var med avisen i dag. Nettopp vært på akupunktur jeg. Spennende å se om noe blir annerledes nå.. Skal ha igjen fredag. Litt vonde de der nålene mellom tærne og på foten, ellers helt greit.

Skrevet

Hei og takk for sist. Hyggelig å ha ansikt å feste navnene til:)

Bra du kom gjennom på akupunktur fronten da Mandy, spennende å se om det får fart på sakene.

Håper formen er bedre Ajas, du trenger nok å få hvilt deg litt. Blir vel som ferie for deg å komme på barsel...

Jeg spiser sjokolade og lurer på hva jeg skal finne på , er litt trett men litt rastløs også. Får vel titte litt her inne.

Skrevet

Heisann!

Skal krysse fingrene for deg mandy, at det setter fart på sakene :o)

Nå er minstemann operert og, det gikk kjempe fint. Har vært noe sutrete i dag, men det har han lov til og være.

Da er det straks kvelden på meg, har vært en utrolig lang dag. Skal prøve og få sove litte grann.

God natt :o)

Skrevet

Takk for turen mandy:-)

Helsesøster var på besøk hos oss igår, Viktor veier 3500gr..

Han har lagt på seg 270gr på en uke:-)

Håper at d hjelper med akupuktur for deg mandy, d gjorde d for meg:-)

Vi skal på babyshop imårra, men ikke før utpå dagen...

Hvordan står d til med dere?

Så godt å være ferdig med de oprasjonene ajas,så bra at alt gikk fint:-)

Lykke til alle sammen, vi kan være med på et treff snart..Klem:-.)

Skrevet

Samboern sa han hadde tenkt oss på Babyshop i morgen, men blir jo ikke før han er ferdig på jobb. Da skal nok mamma få lov til og ha barna tror jeg! Det blir nok mer enn nok folk der tenker jeg :o)

Virker da som Viktor stor trives i hvertfall :o) Det er godt det. Har dere fått bilen deres da?

Skrevet

Bilen henta typen 08.09:-) så vi hadde bilen da vi skulle hjem...

Viktor har matvett,og han er stortsett fornøyd:-)

Når har du teremin ajas?

Klem:-)

Skrevet

hei mandy. ser ut som vi kan møtes ti i morgen på babyshop. skal jo dit da jeg å. vi tenkte vi skulle kjøpe en sånn reise seng til 100,- kjekt å ha. å så må vi titte litt da har jo venta på denne butikken siden den andre stengte. blir så nyskjerrig jeg da.

Skrevet

Hei hei!

C-millan, jeg har termin den 11. oktober. Det er 20 utrolig lange dager igjen mener nå jeg :o) Om jeg fortsetter sånn som jeg har vært den siste stunden (formen), skal jeg inn til samtale til uka hvor de KANSKJE skal vurdere om de setter meg i gang. Jo mer sliten og ødelagt du er i kroppen fra før, jo værre kan visst selve fødselen bli. Tror hver enkelt jordmor sier forskjellig jeg :o)

Gleder meg til jeg skal på babyshop senere i dag jeg :o) Blir spennende og se hvordan det har blitt der. Pappa sa det var blitt kjempe fint der, han har drevet og montert no`alarm og kamera system nede der.

Er det noen av dere som har/hatt Simo kombi vogn? Skal de være veldig slarkete når de så vidt er brukt til et barn? Har puslet litt med vogna i dag og jeg syns det virker så veldig "dinglete" egentlig.

Skrevet

huff og huff. kom en halv time før åpningen av babyshopp og da var køen opp mot 60 m. og den ble mye lener før åpning. stapp fult av folk jeg trodde ikke det skulle bli så mange. men vi var faktisk av de siste som ratt å få billig reiseseng. og så kjøpte vi det bilsetet som kosta 499,- slik at storesøster får seg et nytt sete hun å. da vi gikk ut var køen om ikke lenger så hvertfall likelang. jeg er så glad jeg hadde med gubben ellers hadde jeg ikke fått til noe.

det nytta ikke å skulle titte rundt i hvertfall, det tar jeg en annen dag, fant jeg ut. jaja .

Skrevet

Hei;)

Var innom Babyshop ca kl 13, da var det også masse folk..men det gikk iallefall an å gå litt rundt ..mye fine klær som også har "fin" pris..

kjøpte meg ammepute jeg, skulle ha litt ulltøy men det var helt skrapa i små str og det andre var enten blått eller rosa som så mye for tiden.Får heller kjøpe litt når babyen er kommet ( som føles ut som år og dag til).

Jeg har laget fårikål , det står og puttrer på ovnen ,-gleder meg vanvittig. Er noe av det beste jeg vet..nam nam.

vi snakkes....

Skrevet

Hei! Jeg har vært på Babyshop også. Så du meg Sjiga? Jeg så ikke deg. Var bakerst i køen da kl var akkurat ti. Kjempegreit! Passer ikke ffor høygravide damer. Sto ca en time i kø før jeg kom inn. Da var det bare en halv time til jeg skulle til legen, så da var det å grabbe tak i to Trolldresser til min søster, lempe de over på min stakkars venninne (køen i kassa tok også oppimot en times tid ...) og kjørte i vei til legen. Fikk ikke sett på noe annet. Men butikken ser veeeldig bra ut. Kanskje jeg tar en tur i morra. Da jeg endelig kom til legen var det en halvtimes ventetid og jeg sååå slapp etter den køståinga. Legen kjente litt på meg innvendig og sier at jeg er moden og livmorhals begynt å flate ut. Ingen åpning ennå da. Han røsket litt inni der etter mitt ønske, men har ikke kjent noen forskjell ennå.. Han tror ikke det er lenge nå igjen.

Tok meg et par timer i senga etter jeg kom hjem, sov som en stein, deilig!

Skrevet

Prøvde meg en tur på babyshop alene i elleve tida, men jeg orka ikke stå i den køen! Det var jo helt ville tendenser der jo. Tenkte på og kjøpe det bilsetet til 499,- vi og, men vi la det på is. Søstern min hadde så lyst til og ta seg en tur ned dit og, så vi var der rundt halv sju. Da gikk det faktisk ann og kikke litt, men de ull bodyene jeg hadde sett før i dag, var selvf borte.

Nå sitter jeg her og dingler litt mens gubben lager seeen middag :o)

Kjekt og bli vartet opp litt da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...